Ikäerosta...

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Onko teistä 10-vuoden ikäero paha?? :whistle: Mietin vaan ku tuolla sängyssä makaa mua just tuon verran vanhempi äijä ja mua jotenki hämää tää ikä homma.. :ashamed:
Riippuu tosi paljon sun iästäsi. Mun sisareni on 23-vuotias ja tapailee 33-vuotiasta, eikä näiden kahden ikäero tunnu miltään. Elämäntilanne voi olla hyvin erilainen tai hyvin samanlainen - mun sisareni tapauksessa tilanne on tosi samanlainen: molemmat opiskelevat yliopistossa ja ovat kandivaiheessa, eikä miehellä ole sellaista elämänhistoriaa, joka asettaisi sisareni tosi eri asemaan mieheen nähden.

Muoks: Huomasin vasta nyt, että olit maininnut ikäsi. Itse en näe tuota ikäeroa lainkaan ahdistavana.

..
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Mä en kyllä ottais yhtään vanhempaa miestä. Sen jälkeen kun 25 täytin, on kaikki miehet ollu nuorempia. Nyt 11 vuotta nuorempi! :)
Mä en tajua tota...kaikki tyylillään toki. Mut mä en vois ikinä ottaa noin paljon nuorempaa! Ihan ku ois jonkun pojan kanssa liikkeellä...en osaisi arvostaa/suhtautua tasavertaisesti. Mut näin siis mun päässä =)

kyllä se ikäero vaan noin päin painaa
Mä en kyllä ottais yhtään vanhempaa miestä. Sen jälkeen kun 25 täytin, on kaikki miehet ollu nuorempia. Nyt 11 vuotta nuorempi! :)
Eikö tuossa asenteessa ole jo jotain ihmeellistä ikuisen nuoruuden tavoittelua? :O ja ei ne nuoret miehet loputtomiin mitään ikäloppuja haahkoja katsele kun nuorempaa(oman ikäistä) ja nätimpääkin on saatavilla

:)
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä se ikäero vaan noin päin painaa:
Eikö tuossa asenteessa ole jo jotain ihmeellistä ikuisen nuoruuden tavoittelua? :O ja ei ne nuoret miehet loputtomiin mitään ikäloppuja haahkoja katsele kun nuorempaa(oman ikäistä) ja nätimpääkin on saatavilla
No kun ei paina! :)
Jos on nätti ja pitää itsensä kunnossa (toisin kun palstan mammat)

Yhteistyössä