\
Myyris: ei kannata lähteä yrittämään selittää että jollain vain toimii.
Ei Big Y.lle.
Ikäerosta on täällä kirjoiteltu ennenkin.
T:minä 38v ja mies 27v
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:18 myyris kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:11 Big Y kirjoitti:No tosiasiahan on, että suuri ikäero ei ole aivan normaalia vaan siihen on muut syyt kuin tasavertaisuus ja yhtenäiset näkemykset parisuhteen dynamiikasta ja balanssista.
Vanhempaa imartelee nuoremman osoittama huomio ja kiinnostus, ja nuorempi osapuoli on jollain tavalla turvallisuushakuinen.
Näin se vaan taitaa mennä...
Y.
Et kyllä tiedä mistä puhut. Tosielämässä ihmisiä on erilaisia. Minä olen liikkuvainen ja eläväinen tyyppi, mieheni taas rauhallinen ja kotona aamutossuissa viihtyvä. Näin siis vaikka mies minua 12 vuotta nuorempi. Meillä ollaan tasavertaisia suhteessa eikä toden totta olla yhtään erilaisempi pari kuin kukaan muukaan. Kukaan meidän ympäristössä ei ole koskaan päätään pyöritellyt, niin hyvin nimittäin sovimme yhteen. Minä olen mieheeni rakastunut niin kuin omaan elämänkumppaniinsa voi vain olla. Minusta hän ei kyllä "vanhemman naisen turvaa" hae -eikä saa- vaan sellaista normaalia kumppanuutta!
Myyris: ei kannata lähteä yrittämään selittää että jollain vain toimii.
Ei Big Y.lle.
Ikäerosta on täällä kirjoiteltu ennenkin.
T:minä 38v ja mies 27v