Ikaalisten kylpylästä ja hotellista tietävät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomailija

Vieras
Mitä kaikkea tekemistä siellä on muksuille? Kylpylä juu, siellä on vissiin ainakin yks mäki. Titi-nallen talosta ei meidän kouluikäiset pojat jaksa enää kiinnostua, mutta onko hotellilla leikkihuonetta tms.

On siellä leikkihuone, mutta kyllä luulen että titin talossakin saattais viihtyä jos alle 10, on tekemistä niin monenlaista. Voi tehdä puuaskarteluja maalata ja peuhata ja vaikka mitä.

Siellä kylpylärakennuksen alakerrassa muistelen että olis jotain.. en kyllä mee vannomaan kun siitä on jo pari vuotta kun siellä oltiin. Mutta muistelen et ois ollu joku tietsikkapaikka ja sit leluhuone. Tai ehkä jotain pelejäkin. Hyvä vastaus taas multa!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
On siellä leikkihuone, mutta kyllä luulen että titin talossakin saattais viihtyä jos alle 10, on tekemistä niin monenlaista. Voi tehdä puuaskarteluja maalata ja peuhata ja vaikka mitä.

Niin ja piti sanoman että kylpylä ei ollu minun mielestä kovin hieno. Tuntui Imatran taikametsän jälkeen tosi uimahallimaiselta.

Mitäs kylpylää sitten suosittelette Tampereen lähistöltä? Millainen paikka on Aulanko? Eden on jo niin moneen kertaan nähty ja Lapinniemessä ei oo mitään tekemistä.

ei leikkihuoneessa ole sopivaa tekemistä enään kouluikäisille pieni liukumäki, pallomeri, yms sitten pelihuone jossa tavanomaiset pleikkarit. Keilarata on meillä lapset tykkäs siitä ja vesitropiikki(hienompiakin on nähty) ikaalisten keskustassa ei mitää nähtävää todellinen tuppukylä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitäs kylpylää sitten suosittelette Tampereen lähistöltä? Millainen paikka on Aulanko? Eden on jo niin moneen kertaan nähty ja Lapinniemessä ei oo mitään tekemistä.

Oon kuullu et Aulanko olis ihan kiva, mut en itse ole käynyt. Jos ei tarvitsis olla lähellä Tamperetta niin suosittelisin Imatraa mutta taitaa olla aika pitkä matka.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Aulangon kylpylä on todella pieni, en suosittele. Toki Hämeenlinnassa on sitten kaikkea muutakin.

Yhteistyössä