Ikä vie rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rintakato ja silikonit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rintakato ja silikonit

Vieras
Kuulun tän sarjaan, joiden rinta koostuu rintarauhaskudoksesta, ei rasvasta. Iän myötä rintani siis vain pienentyivät. Lääkäri jopa sanoi, että niin se tässä tapauksessa käy. No koko oli ennen 70A, joten pienenee vielä siitä !!!!!!

Tarkennuksena olen 48v leski.

Otin sitten 1,75 dl silikonit, siis tosi pienet, ja nyt on koko 70 C. Aika luonnollinen tulos, lihaksen alla ovat.

Itse olen tyytyväinen. Luulin saavani 70B, mutta näin kävi.

Itselleni oli, koska ulkopuoliset minua loukkasivat. "Voi kun sulla on pienet rinnat" , " Olisit hyvä, mutta pienet rinnat" , "olet lankku piulattuna reiällä".

Mitä mieltä olette ?

Tärkeintä, että olet tyytyväinen ja ilmeisimmin myös lopputulos on onnistunut!

Aika paljon kai ihmiset korjauttavat tai kohentavat ulkonäköään, vaikkei siitä puhutakaan. Muuten en osaa selittää sitä, että kovin monella yksityisellä lääkäriasemalla tarjotaan myös kauneuskirurgiaa tai ulkonäköön liittyviä toimenpiteitä.

Olisin jättänyt nuo ilm. miehet omilleen. Jos miehen rakkaus on tissien koosta kiinni, niin menkööt tuksu-junaan.

Ystävättärelläni on a-kupin tissit. Tai oli. Kaksi lasta imetyksineen, niin jäljellä on pienet pussukat nänneineen. Eipä ole hänen vetovoimansa koskaan ollut vähäistä. Jotkut vaatteet toki istuvat paremmin, kun rintsikoihin laittaa pienet "broiskunfileet". Mulla taas muutama kilo liikaa, c-tissit jotka maan vetovoima on alistanut, mutta aina on seurani kelvannut. Hyvä itsetunto on kaikkein paras kropan kohennuslääke. En tiedä, mitä kauneusleikkaukset maksavat, mutta jos samalla pieteetillä kohottaisi itsetuntoaan, kuin rintojaanin, niin...

Mutta jos sinä itse olet tyytyväinen ja itsetuntosi on kohonnut, niin mitäpä se muille kuuluu, miten kehoasi muokkaat. Seuraavaksi sitten pepunkohotukseen, vatsantrimmaukseen ja onhan noita.

En välitä vähääkään mitä mieltä miehet on rinnoistani. Jos ei tykkää ei tartte kattoo. Ei ole koko haitannut tähänkään päivään mennessä. Jos iän myötä joutuu miesten suhteen rauhottumaan ni hyvä vaan. Heh heh.

Olin avoliitossa 8 vuottaja jostain syystä mies tykkäs minusta tällasena. Hyväksyi myös rintani. Se kiisteli joskus kaverinsa kanssa kun sen poikamieskaveri kuolasi aina isojen rintojen perään, että mitä ideaa isoissa rinnoissa jos nainen muuten on puupää. Se oli niiden ikuinen aihe jos siihen päästiin. Sitä edeltävät miehet ei ole aihetta käsitelleet. Satunnaisten mielipiteet ei ole kiinnostanut.

Sun rinnoista en ole mitään mieltä. Jos itse tykkäät se on pääasia.

Itselleni oli, koska ulkopuoliset minua loukkasivat. "Voi kun sulla on pienet rinnat" , " Olisit hyvä, mutta pienet rinnat" , "olet lankku piulattuna reiällä".

Mitä mieltä olette ?

Liikut tosi omituisessa seurassa. Viimeksi teininä joskus 80-luvulla joku hikinen teinikundi kommentoi tissejäni, sen jälkeen ei kukaan vaikka olen samaa kokoluokkaa kuin sinä. Tissien koko on minulle siis yhdentekevää.

Viimeksi muokattu:
12 ikävuoden jälkeen kukaan ei ole kommentoinut rintojani negatiivisesti vaikken rintsikoita tarvitse vieläkään. Silloin 12v, koulussa sanottiin laudaksi. Kaikki seurustelukumppanit ovat kehuneet.
AAA kupeilla on imetetty 3 lasta ja ne ovat kelvanneet miehelle senkin jälkeen.
En tykkää syödä edes flunssalääkkeitä, leikkaukseen menen siis vain tosi pakon edessä. joten itselleni ei tulis mieleenkään ottaa silikoneja.

Mutta jos ne sun itsetuntoas nostaa ja saa olosi hyväksi, niin siitä vaan.

Yhteistyössä