Ihottumaa raskauden jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hansu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hansu

Jäsen
08.06.2004
279
0
16
Siis onkos kellään muulla tullu herkät kädet/atooppista ihottumaa raskauden jälkeen? Mulla on yhtäkkiä ihan mielettömän herkät kädet ja koko ajan vesikelloilla mm. siitä, kun kosken kraanaveteen.. :'( Lapsi on nyt 8kk, eikä näytä yhtään menevän ohi nää ihottumat... Pahinta on se, että työskentelen hoitoalalla, jossa pitäis kädet kyl olla kunnossa... Ja äitiyslomakin loppuu melkosen pian... Onko kellään vinkkejä? Tai kokemusta asiasta?? Paniikkia alkaa pukata... :o

mulla puhkes käsi-ihottuma opiskeluaikana(ollaan näköjään samalla alalla).kokeilin kaikki kortisonit mutta lopulta sain avun homeopaatilta vaikka en kuunaan niihin ollut uskonut.niiden lääkkeellä ihottuma katos kuukaudessa ja mulla oli todella pahassa kunnossa.nahat kesi ja se kutina oli tappaa mut.lääkärit sanoi etten koskaan voi harjoittaa tulevaa ammattia että vaihda alaa.ei ole tullut takaisin....

älä käsittele mitään ruokia paljain käsin vaan koita suojata jonkun aikaa ettet altistu millekään että saat tilanteen haltuun.ei ole helppoo...

Mitä apua sait homeopaatilta?Siis mitä valmisteita? Mulla lakkas kerran angiinakierre ihan yleislääkärin suosittelemalla homeopaattisella käärmeenmyrkyllä, joten hyviä kokemuksia ko. aineista... Ja nyt oisin kyllä valmis kokeilemaan mitä vaan!! Koska opiskelu ei nyt houkuttele, etenkään taloudellisen tilanteen takia... :\|

mä sain 2-3 erilaista tablettivalmistetta(maksohan ne jonkin verran)joita sit piti ottaa aamulla päivällä ja illalla.määräs 3kk kuurin mutta söin vaan yhden satsin ja ei ihottuma ainakaan takas tullut.

homeopaatti sanoi että lääkkeet on sellaisia että ne aktivoi omaa elimistöä parantamaan vaivan eli epätasapainon.en sitten muuta muista kun siitä on kohta 8 vuotta kun söin niitä...