Ihonhoitovinkkejä!

Laitetaan sitä hammastahnaa vähän siihen finnin päälle illalla. Annetaan olla yön yli ja sit aamulla pestään pois. Olen sitä joskus kokeillut ja kyllä se kuivattaa finnin samalla tapaa kun joku pietepuikko.
 
Phoenix harmaana
Hyvät ihonhoitotuotteet: puhdistusmaito, kasvovesi ja voide aamuin illoin, kerran viikossa kuorinta ja kosteuttava naamio. + terveellinen ruokavalio ja liikunta.
 
On tullu paljon hyviä vinkkejä, kiitos! Voihin voisin kyllä siirtyä, tarvis tuota painoakin saada lisää. Liikuntaakin voisi lisätä ja myös vihreää ruokavalioon. Mites paljon sitä vettä pitää juoda/pv jotta se vaikuttaa ihoon? Kuorin 1-2 kertaa ihon ja sitten käytän 2xpv nivean puhdistustuotteita sekä kasvovettä (clerasilin) joka ei kyllä tunnu mitenkään tehokkaalta. Lääkäri sanoi kukkivien kasvojeni johtuvan omasta vajaasta hormonituotannosta mutta uskon ja toivon että tähänkin löytyy joku muu apu kuin keinotekoiset hormonit. Mikä naamio olisi hyvä? Olen vasta-alkaja näissä ihonhoitoasioissa, ikinä ennemmin ole tarvinnut kuin puhdasta vettä niin naama on ollu kuin vauvan pylly...
 
Phoenix harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:31 aapee kirjoitti:
On tullu paljon hyviä vinkkejä, kiitos! Voihin voisin kyllä siirtyä, tarvis tuota painoakin saada lisää. Liikuntaakin voisi lisätä ja myös vihreää ruokavalioon. Mites paljon sitä vettä pitää juoda/pv jotta se vaikuttaa ihoon? Kuorin 1-2 kertaa ihon ja sitten käytän 2xpv nivean puhdistustuotteita sekä kasvovettä (clerasilin) joka ei kyllä tunnu mitenkään tehokkaalta. Lääkäri sanoi kukkivien kasvojeni johtuvan omasta vajaasta hormonituotannosta mutta uskon ja toivon että tähänkin löytyy joku muu apu kuin keinotekoiset hormonit. Mikä naamio olisi hyvä? Olen vasta-alkaja näissä ihonhoitoasioissa, ikinä ennemmin ole tarvinnut kuin puhdasta vettä niin naama on ollu kuin vauvan pylly...
pyörähdäpä kosmetologilla nii saat kerralla hyvät ja sulle sopivat tuotteet =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:31 aapee kirjoitti:
On tullu paljon hyviä vinkkejä, kiitos! Voihin voisin kyllä siirtyä, tarvis tuota painoakin saada lisää. Liikuntaakin voisi lisätä ja myös vihreää ruokavalioon. Mites paljon sitä vettä pitää juoda/pv jotta se vaikuttaa ihoon? Kuorin 1-2 kertaa ihon ja sitten käytän 2xpv nivean puhdistustuotteita sekä kasvovettä (clerasilin) joka ei kyllä tunnu mitenkään tehokkaalta. Lääkäri sanoi kukkivien kasvojeni johtuvan omasta vajaasta hormonituotannosta mutta uskon ja toivon että tähänkin löytyy joku muu apu kuin keinotekoiset hormonit. Mikä naamio olisi hyvä? Olen vasta-alkaja näissä ihonhoitoasioissa, ikinä ennemmin ole tarvinnut kuin puhdasta vettä niin naama on ollu kuin vauvan pylly...
Jos ne näpyt tosissaan johtuu esim. liiallisesta mieshormonista/liian vähästä naishormonista, niin sitä on vaikea ihonhoitotuotteilla korjata. :/
 
Käy kosmetologilla niin kuin tuossa jo joku ehdottikin! Ammattilainen osaa tarkemmin katsoa, mitä ihosi tarvitsee. Hormoonitoimintaa eivät ihotuotteet muuta, mutta kyllä niilläkin joku vaikutus on!

 
Ei vain millään raaskis mennä kosmetologille... Toisaalta se säästäis sit kun ei turhaan ostelis ylimääräisiä tuotteita mut kertamaksuna se on aika paljon. Mut mentävä se on jos muu ei ala tehota =)
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 19:16 aapee kirjoitti:
Ei vain millään raaskis mennä kosmetologille... Toisaalta se säästäis sit kun ei turhaan ostelis ylimääräisiä tuotteita mut kertamaksuna se on aika paljon. Mut mentävä se on jos muu ei ala tehota =)
Pyydä oman paikkakuntasi avonmyyjä käymään ja katsomaan itsellesi sopivat tuotteet. tuotteilla on kolmen kuukauden 100% tyytyväisyystakuu eli jos tuotteet eivät sovi sinulle voit vaihtaa ne joihinkin toisiin. =)
 
Ite oon kokeillu clearasilin uusia kuorintalappuja ja ne todella toimii
samoin garnierin 3in1 kuorinta puhdistus ja naamio ja garnier pure A kasvovoide toimii ehdottomasti. Mitkään apteekin kalliit aineet ei toimi kokeiltu on. kuivalle iholle tarkoitetut kuivattaa entisestään ihoa
 
Vanha ketju, mutta silti tulen suosittelemaan Vichyn Normaderm-sarjaa. Ihan älyttömän hyvä sarja, on tehnyt ihmeitä mun iholle. Aknea tms mulle ei koskaan ole ollut, mutta satunnaisesti finnejä ja mustapäitä. Eipä ole enää juuri ollenkaan!
 
Olu-wa
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Vanha ketju, mutta silti tulen suosittelemaan Vichyn Normaderm-sarjaa. Ihan älyttömän hyvä sarja, on tehnyt ihmeitä mun iholle. Aknea tms mulle ei koskaan ole ollut, mutta satunnaisesti finnejä ja mustapäitä. Eipä ole enää juuri ollenkaan!
Pitääpä harkita tuota. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Vanha ketju, mutta silti tulen suosittelemaan Vichyn Normaderm-sarjaa. Ihan älyttömän hyvä sarja, on tehnyt ihmeitä mun iholle. Aknea tms mulle ei koskaan ole ollut, mutta satunnaisesti finnejä ja mustapäitä. Eipä ole enää juuri ollenkaan!
Pitääpä harkita tuota. :whistle:
Mä ostin puhdistusaineen, ksavoveden, päivävoiteen ja paikallisvoiteen ensin, mutta tajusin hyvin pian että ilman yövoidetta kasvot kuivuu hirveesti. Eli kannattaa muistaa ehdottomasti hankkia yövoide myös :)
 
Olu-wa
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä ostin puhdistusaineen, ksavoveden, päivävoiteen ja paikallisvoiteen ensin, mutta tajusin hyvin pian että ilman yövoidetta kasvot kuivuu hirveesti. Eli kannattaa muistaa ehdottomasti hankkia yövoide myös :)
Ajattelinkin että yövoide on kans hyvä olla. Mulla on sekaiho ja kesäisin rasvainen iho. Ikää on 39v. mutta tämä rasvaisuus ei vaan vähene. Noh,eipähän ole ryppyjä pahemmin. Silmänympärysiholla on jotain ryppyjä. :whistle:
 
minävaan
yövoiteesta olen kuullut puhuttavan mutta ihmettelen kyllä sitä että miten naamaan voi yöksi laittaa jotain rasvaista voidetta?? Sehän leviää tyynyyn ja rasvoittaa hiukset :O

Sitten tuolla aijemmin oli mainittu suklaa, ja mainittu ettei sillä ole väliä. Se on osittain väärin, koska se tutkitusti vaikuttaa joihinkin ihmisiin ja joihinkin ei.

Hammastahnankaan käytössä ei ole mitään pahaa, siitä voi olla vaan hyötyä =)
Itse pidän ihoni niin finnittömänä kun mahdollista pesemällä aamuin ja illoin kasvojen pesuaineella ja sen jälkeen kasvovedellä + kerran viikossa kuorinta ja kosteuttava kasvonaamio. Olen käyttänyt Herbinan tuotteita ja minulla toimii =) Finnit pysyy hyvin kurissa.
 

Yhteistyössä