Iholla-sarjan naiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maisa"

Vieras
Heli: Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen! Koirailmeellä katsoo kameraan ja zoomaa sitten kalliisiin tennareihinsa, "Mä en oo mikään rich bitch!". Argh. Melkein ihan sääliksi käy, mutta ei kuitenkaan.

Sini: Lapsllinen, mutta saa ikänsä puolesta ollakin. Ihan suloinen ja hyväntahtoinen.

Maria: Puehtyyli (myös aikuisille puhuessaan) on jotain ihan järkyttävää. Uskon kuitenkin että on loistava äiti, aidosti kiinnostunut ja aktiivinen.

Saara: Mun makuun liian raskassoutuinen ja analyyttinen, en viihtyisi hänen seurassaan kauaa.

Esin: Lapsellinen ja jotenkin sääliksi käyvä. Kauniit silmät. :)

Pia: Myös ihan liian vakava, en jaksaisi tuota elämänkärsimystä kuunnella.

Ketäs muita niitä vielä olikaan... Millaisia mietteitä muilla?

Musta noi muut on ihan ok ja niitä jaksaa tuossa sarjassa vähä seuratakki, mutta tuo Heli!!! En kestä, en. Lapsellinen jollottelija, omia biisejänsä hyräilee joka käänteessä. Olis menny Idolssiin kun tuntuu, että niin kovasti haluaa pinnalle tuolla laulamisellansa. Ja se kameraan kattominen ja erilaisten ilmeiden tekeminen k-o-k-o ajan, voi huoh!

Mä oon miettinyt millä se Heli elää?
Maksaako vanhemmat vai mitä hitsiä?:O

Maria on kyllä liian kiltin ihmisen oloinen,sellainen jota poljetaan koska ei osaa tai uskalla/halua nousta puolustamaan itseään. Silti jotenkin todella kietova persoona.Haluaisin häneltä tuota rauhaa itseenikin edes hitusen. :)

Mä oon miettinyt myös Sinin äitiä,miten se reagoi kun näkee tän sarjan,seuraako tosta hälle yhteydenottoa sossuilta jne..
Saako se Albert hankaluuksia alaikäiselle juomien ostamisesta ja tupakan antamisesta..
Todella rasittava teini,mutta niin kai olin minä itsekkin. :D

Esin on jotenkin ehkä sen Saaran kanssa ne jita en ole jaksanut edes pahemmin katsoa..molemmissa jotain ärsyttävää..

Pia on mun suosikki! Hienoja ajatuksia elämästä.Huomaa,että on vaikeita asioita kokenut elämässään.Uskoisin tulevani hänen kanssaan parhaiten toimeen..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26106101:
Mä oon miettinyt millä se Heli elää?
Maksaako vanhemmat vai mitä hitsiä?:O

Sen mutsin tulot oli vuonna 2010 aika tasan miljoona euroa, eikä faijakaan taida ihan köyhä olla.

Ärsytti kyllä toi "en oo mikään rich bitch", kamoon, jos asut Kaivarissa ullakkohuoneistossa ja pusailet jotain lauluja ilamn huolia toimeentulosta niin kyllä sä aika hyvävarainen oot.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26106101:
Mä oon miettinyt myös Sinin äitiä,miten se reagoi kun näkee tän sarjan,seuraako tosta hälle yhteydenottoa sossuilta jne..
Saako se Albert hankaluuksia alaikäiselle juomien ostamisesta ja tupakan antamisesta..
Todella rasittava teini,mutta niin kai olin minä itsekkin. :D

Miks ihmeessä seurais äidille yhteydenottoja sossuilta? Ei meillä kellään ole silmiä selässä eikä tuon ikäisen lapsen -> nuoren aikuisen, kanssa enää kuljeta käsi kädessä leikkipuistossa vaan ton ikäsillä on nuo omat menot.
Sossuilla ei muita asiakkaita oliskaan kun tollasia, jos ton perusteella pitäis ottaa yhteyttä perheeseen.
Hän on normaali työssäkäyvä ihminen ja lapset ja koti näyttää olevan ihan hyvin hoidettu. Teinit nyt junailevat menojaan ja salailevat asioita, aivan kuten sanoit niin meistä jokainen on tehnyt niin. Kertooko se siitä että meidän äidit on ollu huonoja ja kuuluisi sossutyöntekijöiden syyniin?
Ihan hänellä näyttäisi kuri olevan tallella, jos pitää kysyä lupaa saako hän paistaa uunissa kanansiipiä. Jos tuo tyttö olis jotenkin ihan hunningolla, ei hän siivoaisi perheensä vessaa, olisi kotona käytännössä ollenkaan tai ylipäätään varmaan kuvaisi elämäänsä.
Eiköhän sossuilla ole tarpeeksi puuttua mieluumminkin sellaisiin tapauksiin...

[QUOTE="Maisa";26105912]Heli: Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen! Koirailmeellä katsoo kameraan ja zoomaa sitten kalliisiin tennareihinsa, "Mä en oo mikään rich bitch!". Argh. Melkein ihan sääliksi käy, mutta ei kuitenkaan.

[/QUOTE]

ihmettelen samaa, 27v ja käyttäytyy kuin 15 vuotias. ei käy kateeksi tuon ihmisen sielunelämää. puhuu kuinka ei halua vanheta mutta hei haloo, ei tarvitse vanheta ja vakavoitua mutta voi sentään yrittää kasvaa vähän aikuiseksi.
elämä on tosiaan muutakin kun jotain tusinabiisien väsäämistä, skumpan juontia ja karvalakkien ostoa. lisäks toi hänen "ihastuminen" siihen tyyppiin jossain rippileirimäisessä illassa kun tää varattu tyyppi oli kähminyt sitä. kuulostaakin ihan siltä kun ois riparilla tapahtunut koko juttu ja aikuinen 27v nainen sitten oikein IHASTUU tollasen perusteella kuten just joku 14vuotias kun poika vähän koskettaa ja halii, iiiiiiiks siis ihQ.

tulis katsomaan mun elämää, 22 vuotias ja 1 lapsen äiti. ostelen vaippoja ja pilttipurkkeja, toki myös joskus ihanaa lähtee shoppailemaan itsellenikin jotain. samalla jotain kivaa mun rakkaalle lapselleni. ihastumiset ei voi oikeen olla enää tollasia et joku pikkasen kähmäsee mua jostain vaan mun täytyy tarkkaan miettiä voinko ottaa tähän meidän elämään jotain miestä ja onko se hyväks mun lapselleni.
jos joskus edes pääsisin viihteelle niin tekee mieli nauttia jotain muuta kun shamppanjaa, ei ole tarvetta pröystäillä vaan voin tilata ihan vaikka oluen.
kampaajalla en jaksa käydä vaan teen erikoisia ratkaisuja kotiväreillä :D

jos jotain omaa tekisin esimerkiks just jotain biisejä niin en vois käyttää siihen noin paljoa läheskään aikaa vaan kun täytyy ottaa vastuuta tästä elämästä ja muistakin asioista eikä olla niin itsekäs. oma-aika on mulle lehden lukemista kun lapsi nukahtaa ja sitten painun itsekin unille mieluusti.

ei ole tarvetta pyöriä shoppailemassa, hihitellä aikuisten kavereideni kanssa ja tsättäillä puhelimitse miehille ja riehaantua sitten yhdestä viestistä kun ei olis koskaan kuullut mitään pahempaa.

tän tekstin tarkotus oli vaan tuoda esiin et kun vertaan omaa elämääni häneen niin se heli vaikuttaa 14 vuotiaalta ja mä vaikutan 27 vuotiaalta.
vaan kun se heli on 5 vuotta mua vanhempi.....

empä mä voi kun ihmetellä, tippaakaan en kadehdi, älkää sitä luulko. mä elin ton elämäni jo teininä ja nyt oon nuori ja osaan myös ottaa vastuuta, samalla toki elän nuoruuttani. sitten kun oon lähes kolmekymppinen aikuinen niin luojan kiitos sielunelämä ei ole enää samanlaista kun 14 vuotiaana tai näin 22 vuotiaanakaan :) ehkä oon sillon vielä taspainosempi aikuinen ihminen, jolla on kuitenkin pilkettä silmäkulmassa mutta joka ei kuitenkaan käyttäydy kun teini.

Yhteistyössä