[QUOTE="Maisa";26105912]Heli: Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen! Koirailmeellä katsoo kameraan ja zoomaa sitten kalliisiin tennareihinsa, "Mä en oo mikään rich bitch!". Argh. Melkein ihan sääliksi käy, mutta ei kuitenkaan.
[/QUOTE]
ihmettelen samaa, 27v ja käyttäytyy kuin 15 vuotias. ei käy kateeksi tuon ihmisen sielunelämää. puhuu kuinka ei halua vanheta mutta hei haloo, ei tarvitse vanheta ja vakavoitua mutta voi sentään yrittää kasvaa vähän aikuiseksi.
elämä on tosiaan muutakin kun jotain tusinabiisien väsäämistä, skumpan juontia ja karvalakkien ostoa. lisäks toi hänen "ihastuminen" siihen tyyppiin jossain rippileirimäisessä illassa kun tää varattu tyyppi oli kähminyt sitä. kuulostaakin ihan siltä kun ois riparilla tapahtunut koko juttu ja aikuinen 27v nainen sitten oikein IHASTUU tollasen perusteella kuten just joku 14vuotias kun poika vähän koskettaa ja halii, iiiiiiiks siis ihQ.
tulis katsomaan mun elämää, 22 vuotias ja 1 lapsen äiti. ostelen vaippoja ja pilttipurkkeja, toki myös joskus ihanaa lähtee shoppailemaan itsellenikin jotain. samalla jotain kivaa mun rakkaalle lapselleni. ihastumiset ei voi oikeen olla enää tollasia et joku pikkasen kähmäsee mua jostain vaan mun täytyy tarkkaan miettiä voinko ottaa tähän meidän elämään jotain miestä ja onko se hyväks mun lapselleni.
jos joskus edes pääsisin viihteelle niin tekee mieli nauttia jotain muuta kun shamppanjaa, ei ole tarvetta pröystäillä vaan voin tilata ihan vaikka oluen.
kampaajalla en jaksa käydä vaan teen erikoisia ratkaisuja kotiväreillä
jos jotain omaa tekisin esimerkiks just jotain biisejä niin en vois käyttää siihen noin paljoa läheskään aikaa vaan kun täytyy ottaa vastuuta tästä elämästä ja muistakin asioista eikä olla niin itsekäs. oma-aika on mulle lehden lukemista kun lapsi nukahtaa ja sitten painun itsekin unille mieluusti.
ei ole tarvetta pyöriä shoppailemassa, hihitellä aikuisten kavereideni kanssa ja tsättäillä puhelimitse miehille ja riehaantua sitten yhdestä viestistä kun ei olis koskaan kuullut mitään pahempaa.
tän tekstin tarkotus oli vaan tuoda esiin et kun vertaan omaa elämääni häneen niin se heli vaikuttaa 14 vuotiaalta ja mä vaikutan 27 vuotiaalta.
vaan kun se heli on 5 vuotta mua vanhempi.....
empä mä voi kun ihmetellä, tippaakaan en kadehdi, älkää sitä luulko. mä elin ton elämäni jo teininä ja nyt oon nuori ja osaan myös ottaa vastuuta, samalla toki elän nuoruuttani. sitten kun oon lähes kolmekymppinen aikuinen niin luojan kiitos sielunelämä ei ole enää samanlaista kun 14 vuotiaana tai näin 22 vuotiaanakaan

ehkä oon sillon vielä taspainosempi aikuinen ihminen, jolla on kuitenkin pilkettä silmäkulmassa mutta joka ei kuitenkaan käyttäydy kun teini.