Iho-ongelma, mikä voide? Muoks. Testattu!!

Nyt ku tulee taas talvi ja kuivat ilmat niin mä kuivun ku korppu. Nyt jo mulla on kroppa ihan kuiva ja etenki jalat on kauheessa kunnossa. Kutisee kokoajan ja hilseilee. Mutta auta armias ku tulee pakkaset :| Sitten se vasta hurjaks menee ku alkaa (lähinnä jalkoihin) tulemaan sellaisia läiskiä joista lähtee iho. Ja ne kutisee niiiiin paljon että yöllä raavin sit jalat verille.

Toi on kuulemma jotai lantti-ihottumaa ja siihen oon saanu jonku rasvan reseptillä, jotai keskivahvaa steroidia? Mutta millä ihmeen voiteella mä saisin pidettyä kroppani siinä kunnossa ettei noita läiskiä niin paljo sitten tulis?

Viime talvi oli yhtä tuskaa kun jaloissa oli noita läiskiä yli 20.. ja se kestää kauan että ne häviää. Luojan kiitos niitä tulee vaan talvella, eipä kehtaa tollasia koipia paljo esitellä.. :snotty:
 
käytän jalkoihin ceridal lipogeelia. Muksulla kasvoihin iltaisin laitan ja käsiin. Se jättää suojaavan kalvon. Olis älyn hyvä myös vaippaikäisen pyllylle. Lipolan ollut kans käytössä välillä.
 
Lipolan ja Ceridal on jo testattu, ei auttanu mulle.

Tuosta Decubalista jo katoin että niil on joku erittäin kuivalle iholle tarkotettu mitä voi käyttää myös atoopikot ja psoria sairastavat. Sitä vois tietenki testata..
 
Soiku
Meillä kans Ceridal-lipogeeli oli ainoa, mikä passasi, kun pojalla oli atopia pahimmillaan. Monista muista (esim. Ceralan, Lipolan jne tuli ihan kamalat ihottumat..)

Niin ja sitten myöhemmin selvärajaisempiin ihottumiin passasi myös Locobase repair.

Vitsit kun mä en nyt saa päähäni yhtä voidetta, jota parikin mun tuttavaa on kehuneet. Ovat kokeneet sen tosi hyväksi oikein hankalaan käsi-ihottumaan. Se oli joku suht uusi tuote, vuoden pari ollut markkinoilla. Alkoi d-kirjaimella ja siiinä oli x.. ainakin mun muistin mukaan. Ja mun se niin piti mieleen painaa, että jos tulee pojalle kokeilun tarvetta. Hitsi.
 
vinkki atoopikolta. Apteekista saa semmosta kun ceridal lipolotion suihkepullossa, suihkuttele ja levitä sitä kuivuville alueille heti kun tulet suihkusta, ennen kuivaamista. Sitoo kosteutta todella tehokkaasti.
Tiedän mistä puhun tässä aiheessa ;) Joten voin suositella. Myöskään ei kannata käyttää mitään rasvaa missä on paljon vettä, ne kutittavat vain enemmän. Itsellä paras rasva on tähän mennessä ollut helosan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
vinkki atoopikolta. Apteekista saa semmosta kun ceridal lipolotion suihkepullossa, suihkuttele ja levitä sitä kuivuville alueille heti kun tulet suihkusta, ennen kuivaamista. Sitoo kosteutta todella tehokkaasti.
Tiedän mistä puhun tässä aiheessa ;) Joten voin suositella. Myöskään ei kannata käyttää mitään rasvaa missä on paljon vettä, ne kutittavat vain enemmän. Itsellä paras rasva on tähän mennessä ollut helosan :)
Mä oon tehny just noin, miks se ei mulle auttanu? :eek: |O Mä muutenki aina rasvaan ihon heti suihkun jälkee ennenku on iho kuivunu. Mul on niiiiiiiin hankala iho..

Joo mahdollisimman paksua rasvaa pitäs olla, tossa Decubalis olis 70% rasvaa..
 
Toi riippuu kyllä paljon jokaisen ihosta.
Kuopus ( atoopikko ) käyttää Lipolania ja Decubalia vuorotellen ja molemmat on hyviä sille.
Perusrasvana koko ajan on Hydrolan jota käytetään koko perhe. Mulla kuivuu kans iho kovin ja se on tehonnut mulle.
 
Hydrolan on kans testattu, samoten Neribase, Apobase ja viel joku keltases tuubis oleva jonka nimee en ny muista..

Täytynee testaa toi Decubal ja Locobase. Luulis ny että joku rasva tähänki nahkaan tepsis..

Tai sit mä alan käyttää voita.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:
No nyt mä löysin sen voiteen, mitä mun pari kaveria on kehunut. Eli Dexem.
Aivan, niin muuten onki! Mä jossai vaihees ku sitä mainostettiin ni aattelin että sitä pitää talveks ostaa mut unohin ihan kokonaan.

Tota mä kyllä testaan! Kiitos sulle! :flower: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miaea:
Ceralan ja ceralan plus voivat olla hyviä ja kortisoonia sitten kanssa. Oli sitten yksi rasva vielä, mutta en muista on voitu jo sanoa. On ainakin toiminut. ;)
Mulla ei kortisooni pahemmin auttanu joten lääkäri määräs tollasta ku Apolar ja se on hyvää. Sitä ei vaan voi pidempiä aikoja käyttää ku on vissii vähän äkästä tavaraa :D

Ceralan on testattu.. :snotty:
 
siiri
Mä käytän apteekeista saatavaa Avene -tuotesarjaa. Löytyy silmänympärysvoiteet, meikinpuhdistusaineet, päivävoiteet, yövoiteet, vartalovoiteet jne. Parasta mitä olen kokeillut.

Ja varsinkin jos meinaan meikata, on pakko laittaa Avenea alle, muuten iho korppuuntuu samantien.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En voi kuin suositella, tämä on oikeesti tosi hyvää!! http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/OE0204263
Tuo on testattu myös. Sitä käytän talvella kasvoihin ja tuo riittää siihen mutta ei noihin koipiin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Hydrolan on kans testattu, samoten Neribase, Apobase ja viel joku keltases tuubis oleva jonka nimee en ny muista..

Täytynee testaa toi Decubal ja Locobase. Luulis ny että joku rasva tähänki nahkaan tepsis..

Tai sit mä alan käyttää voita.. :xmas:
Aqualan L taitaa olla keltasessa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Mä käytän apteekeista saatavaa Avene -tuotesarjaa. Löytyy silmänympärysvoiteet, meikinpuhdistusaineet, päivävoiteet, yövoiteet, vartalovoiteet jne. Parasta mitä olen kokeillut.

Ja varsinkin jos meinaan meikata, on pakko laittaa Avenea alle, muuten iho korppuuntuu samantien.
Mun silmänympärykset turpos ensimmäisen käytön jälkeen sen näkösiksi kun olisin itkenyt viikon ja vetänyt suolaa niin että soi.
 

Yhteistyössä