Iho-ongelma, mikä voide? Muoks. Testattu!!

Joo mä se joka osti ennen kaikkee yhden, ja sitten sairaita tonkkia tota aqualan plussaa jolla välillä pahimpina aikoina pesin kuivat alueet. Ainiin sen unohdin sanoa. Rasvaa voi käyttää siis pesuaineena (tosin sit on oltava sitä vettä niissä). oletko sitä kokeillut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
Joo mä se joka osti ennen kaikkee yhden, ja sitten sairaita tonkkia tota aqualan plussaa jolla välillä pahimpina aikoina pesin kuivat alueet. Ainiin sen unohdin sanoa. Rasvaa voi käyttää siis pesuaineena (tosin sit on oltava sitä vettä niissä). oletko sitä kokeillut?
En oo sitä muuten kokeillut, pitääpä ottaa kokeiluun :) Normistikaan en käytä mitää suihkugeelejä tai muita, ärsyttävät vaan entisestään ihoa ja tottakai kirvelevät jos on iho auki..

Tuli muuten tosta rasvalla pesusta mieleen.. Yhen kerran talvisaikaan (ku mul oli viel pitkät hiukset) päätin hoitaa päänahkaa ihan huolella ja levittelin rasvaa päänahkaan suht reippahasti.. Arvaas muistinko mä eka kattoo et onks se rasva vesi- vai rasvapohjaista.. :snotty: Hemmetti siinä oli hirvee duuni pestä se rasva pois :LOL: Eikä kyllä kauheesti auttanu siihen kuivuuteen.. :D
 
No ny on rasvoja!

Ostin kokeeks kolmenlaista, Ambilania jota voi käyttää myös pesemiseen, Hydrania ja sitten tuota Locobase Repairia. Tuo Locobase tuntuu ainaski kertakokeilulla tosi hyvältä, toivottavasti se mulle passaa :)
 
Tosi mahtavaa tuo Locobase Repair, se tosissaanki kosteuttaa ja pitkään, eilen illalla laitoin sitä taas suihkun jälkeen ja edelleen tänä iltana iho tuntu ihanan kosteutetulta eikä kutinoista tietookaan! :D Ihanaa!

Ja tuota Ambilania oon käyttäny pesemisessä ja se on ollu kans tosi hyvä. Ja meikitki lähtee sillä tosi hyvin ni ei tarvii kasvoillekaan mitää kummosempia käyttää.

Vähäks mä oon ny tyytyväinen! :D
 

Yhteistyössä