Ihmisten aikakäsityksestä

Fb-kirpulla myin tavaraa. Ostaja lupasi tulla klo 15.30. Sit laittoi viestin, et tulee klo 16 jälkeen. Eipäs oo näkynyt, kello on 16.50. Kauanko mun on korrektia päivystää kotona tätä klo 16 jälkeen saapuvaa? Vähän ärsyttää, kun ei voi toisen aikaa yhtään kunnioittaa..
 
6xäiti
Tuo on todella noloa ja raivostuttavaa käytöstä.
Mulla kun on kuusi lasta täällä kotona ja kaikenlaista muutakin puuhaa, niin en mä ehtis päivystämään millään koko iltaa enkä päivää.
Joten mun kanssa ei kauppojen hierominen kannata jos ei kykene tulemaan minuutilleen sovittuna aikana.
 
"hmh"
Myit sitte varmaan sen fb-kirpparitavaran mun eksälle...

Että se mies repi mun hermot riekaleiksi. Vasta eron jälkeen kun aloin seurustella uusien kumppanien kanssa, tajusin että on myös täsmällisiä miehiä. Eksä ei erosta yhtään täsmällisemmäksi muuttunut, ja vituttihan se kun se odotutti esim. lapsiaan kun piti niitä tulla noutamaan. Onneksi se sitten löysi semmoisen natsivaimon joka piti sitä vähän paremmin komennossa - vaikka myöhästelee se mies silti edelleen.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja 6xäiti;30175654:
Tuo on todella noloa ja raivostuttavaa käytöstä.
Mulla kun on kuusi lasta täällä kotona ja kaikenlaista muutakin puuhaa, niin en mä ehtis päivystämään millään koko iltaa enkä päivää.
Joten mun kanssa ei kauppojen hierominen kannata jos ei kykene tulemaan minuutilleen sovittuna aikana.
Klo 16 jälkeen ei kyllä ole mikään minuutilleen sovittu aika. Siihen mahtuu aika monta minuuttia klo 16.01- 16.30 mielestäni. Tässäkin voi olla käsityseroja minne saakka se ulottuu.
 
6xäiti
Klo 16 jälkeen ei kyllä ole mikään minuutilleen sovittu aika. Siihen mahtuu aika monta minuuttia klo 16.01- 16.30 mielestäni. Tässäkin voi olla käsityseroja minne saakka se ulottuu.
Kyllä ne ajat ovat niin minuutilleen.
Kuten sanoin jo aikaisemmin että hommia on lasten paimentamisen ohella niin paljon ettei kerta kaikkiaan ole aikaa juosta puhelimen ja oven väliä, vaan pitää olla selkeä aika jolloin tullaan tekemään kaupat, tai ei tulla sitten ollenkaan.
 

Yhteistyössä