Ihmisiin voi kyllä tutustua mitä erikoisimmin keinoin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Olikohan se tiistaina kun olin kuopuksen kanssa fillarilla liikenteessä (käytiin hakemassa läheiseltä kasvihuoneelta tomaatteja) ja käännyttyämme kotitielle, kurvasi auto peräämme ja autosta tuli ulos mies. Kysyi asummeko täällä ja myönnettyäni kysyi, voisiko heidän 6-vuotias poikansa tulla jokin päivä meille leikkimään. He ovat siis kesämökkiläisiä ja ovat täälläpäin pitkälle syksyyn. Poika kaipaisi leikkiseuraa.

Minä lupasin ja vaihdettiin puhelinnumerot. Seuraavana päivänä miehen vaimo laittoi viestiä ja kyseli sopisiko perjantaina tulla pikaisesti. Sovittiin niin ja tänään sitten poika tuli isänsä kanssa pihallemme. Paitsi että satoi, joten ehdotin että mennään sisälle. He olivat rapiat pari tuntia meillä ja juttua riitti sekä pojilla että meillä vanhemmilla. Sovittiin, että seuraavaksi mennään heidän mökilleen ja että kiva olisi tavata myös perheittäin.

Aika vähän piti nähdä vaivaa uuden tuttavuuden eteen :D

[QUOTE="vieras";26380252]Voi kauhee, tuo ois ihan painajaismainen tilanne mulle että pitäis viihdyttää vieraita ihmisiä :D[/QUOTE]

Mä en osaa tuollaisia ujostella, olen ehkä vähän turhankin tuttavallinen. Mutta tuota isää kyllä alkuun vähän ujostutti, tosin se meni nopeasti ohi.

Soitin miehelleni tuon kyläilyn jälkeen ja kerroin miten pitäisi tavata perheittäinkin. Se hivenen kauhistutti miestä, mutta kyllä hän siitä selviää :D.

Olikohan se tiistaina kun olin kuopuksen kanssa fillarilla liikenteessä (käytiin hakemassa läheiseltä kasvihuoneelta tomaatteja) ja käännyttyämme kotitielle, kurvasi auto peräämme ja autosta tuli ulos mies. Kysyi asummeko täällä ja myönnettyäni kysyi, voisiko heidän 6-vuotias poikansa tulla jokin päivä meille leikkimään. He ovat siis kesämökkiläisiä ja ovat täälläpäin pitkälle syksyyn. Poika kaipaisi leikkiseuraa.

Minä lupasin ja vaihdettiin puhelinnumerot. Seuraavana päivänä miehen vaimo laittoi viestiä ja kyseli sopisiko perjantaina tulla pikaisesti. Sovittiin niin ja tänään sitten poika tuli isänsä kanssa pihallemme. Paitsi että satoi, joten ehdotin että mennään sisälle. He olivat rapiat pari tuntia meillä ja juttua riitti sekä pojilla että meillä vanhemmilla. Sovittiin, että seuraavaksi mennään heidän mökilleen ja että kiva olisi tavata myös perheittäin.

Aika vähän piti nähdä vaivaa uuden tuttavuuden eteen :D

Noin kun osaisi toimia!
Aplodit paitsi sinulle myös sen vieraan 6-vuotiaan vanhemmille.
Hienoa toimintaa.

:)

• Tykkää
Reactions: Dongxi
[QUOTE="vieras";26383979]kohta ap on täällä kertomassa jotain ryöstö tarinaa tai hullua miestä ja vaimoa tai niiden kauhukakaraa.[/QUOTE]

No voin vannoa että näin ei tapahdu :). Ensinnäkään ei kuulu edes tapoihini ja toisekseen tuo lapsonen ei todellakaan ole lainkaan kauhukakara. Sangen mukava pikkumies. Ja taidetaan olla muuten perusteellisen persaukisia tuohon pariskuntaan nähden, eipä taitaisi löytää meiltä mitään ryöstettävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis tä?;26384044:
Missä päin Suomea tällaista tapahtuu?
Täällä meidän nurkilla Kanta-Hämeessä en voisi kuvitellakaan, että tällaista tapahtuisi.

Mä ainakin kuvittelen, että oleellista on meidän landella asuminen. Täällä jotenkin muutenkin on tuo tutustuminen välittömämpää. En mä silti tiedä :). Turun suunnassa asustellaan.

81366568.gif

Yhteistyössä