T
Turkilmas
Vieras
Olikohan se tiistaina kun olin kuopuksen kanssa fillarilla liikenteessä (käytiin hakemassa läheiseltä kasvihuoneelta tomaatteja) ja käännyttyämme kotitielle, kurvasi auto peräämme ja autosta tuli ulos mies. Kysyi asummeko täällä ja myönnettyäni kysyi, voisiko heidän 6-vuotias poikansa tulla jokin päivä meille leikkimään. He ovat siis kesämökkiläisiä ja ovat täälläpäin pitkälle syksyyn. Poika kaipaisi leikkiseuraa.
Minä lupasin ja vaihdettiin puhelinnumerot. Seuraavana päivänä miehen vaimo laittoi viestiä ja kyseli sopisiko perjantaina tulla pikaisesti. Sovittiin niin ja tänään sitten poika tuli isänsä kanssa pihallemme. Paitsi että satoi, joten ehdotin että mennään sisälle. He olivat rapiat pari tuntia meillä ja juttua riitti sekä pojilla että meillä vanhemmilla. Sovittiin, että seuraavaksi mennään heidän mökilleen ja että kiva olisi tavata myös perheittäin.
Aika vähän piti nähdä vaivaa uuden tuttavuuden eteen
Minä lupasin ja vaihdettiin puhelinnumerot. Seuraavana päivänä miehen vaimo laittoi viestiä ja kyseli sopisiko perjantaina tulla pikaisesti. Sovittiin niin ja tänään sitten poika tuli isänsä kanssa pihallemme. Paitsi että satoi, joten ehdotin että mennään sisälle. He olivat rapiat pari tuntia meillä ja juttua riitti sekä pojilla että meillä vanhemmilla. Sovittiin, että seuraavaksi mennään heidän mökilleen ja että kiva olisi tavata myös perheittäin.
Aika vähän piti nähdä vaivaa uuden tuttavuuden eteen