H
hmm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja pia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pia:no ei nyt ihan samanlaisia tarvi olla![]()
mut olis kiva että ajatusmaailmat kohtais ees jossain määrin =)
esim. mun haaveena on muuttaa maataloon ja ottaa elukoita esim. vuohia, mua ei kiinnosta biletys/baareissa juokseminen, hyvissä tansseissa jossa hyvä esiintyja niin käyn mielelläni..kaikki tutut tuntuu pitävän mua hulluna kun viihdyn lasten kaa kotona ja haaveilen mahdollisimman omavaraisesta elämästä.
Olis kiva istua iltaa kavereiden kanssa, höpista ja grillata, kattoa kun lapset leikkii
ja sit välillä käydä porukalla tansseissa![]()
Mulla aika samanlaiset toiveet. Kaikki kaverit on joko sinkkuja tai sitte on vaan yksi lapsi, ja viikonloppuna kiinnostaa vaan baarissa juokseminen, mikä mua ei enää kolmen lapsen äitinä pahemmin kiinnosta. Justiin joku grillaaminen ja illan istuminen kotipohalla olis semmonen, joka mua kiinnostais![]()
ja sä tietenkin asut jossain tosi kaukana
![]()
Keski-Suomessa =) En tiedä, onko se kaukana. Ei varsinaisesti, sehän on keskellä =)
Ja tämä oliki tuolle kolmen lapsen äidille. Missä muuten ylipäänsä kaikki asutte?
Onko useat isosta kaupungista kuitenki, tai suht isosta, mutta vaan siellä on jotenki vaikea päästä piireihin? Jos on siis muuttanu vaik työn peräs tms..