ihmetyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
olen nyt lukenut tämän palstan jutuja ja kyllä ihmetyttää suuresti tuo mies viha ja heissä on yleensä aina vikaa tekivätpä sitten mitä vaan koskaan se ei ole oikein. Oletteko koskaan miettineet että vikaa voi myös olla teidän käytöksessä? en nyt yleistä on varmasti myös näitä ns #&%?$!* miehiäkin, mutta varvasti yhtä paljon on äitejäkin. Sillä meidän tapauksessa se on todella mieheni ex-vaimo joka todella vainosi meitä puelin numero oli muutettava salaiseksi ym.... Kun lapset tulivat kyläänhe olivat sanoin kuvaamatomissa vaatteissa, vaikka lapsille oli kyllä ostettu kunnollisia kauniita vaatteita kotiin ei niitä koskaan meille tullessa näkynyt!1 Rahaa olisi pitänyt syytää koko ajan ilman kunnon syytä mihin sitä tarvitaan meidän olisi ptänyt elättää heidät täysin!! Äiti yrittää koko ajan estää lapsiin yhteyden pidon vesittää tapaamiset estää puhelimella yhteyden pidon ym... Silti meidän pitäisi olla rahaa syytämässa kun lasten pitämine on kallista!!! miksi sitten tehdä lapsia kun se on noin vaikee yleisesti!!! mihis sitten ruikutetaa jos mies vaikka sattuu kuolemaan jäät silloinki yksinhuoltajaksi! En yhtään ihmettele että osa miehistä käyttyy niinkuin olette kuvailleet niin tekisin minäkin jos sinulla ei ole muuta virkaa kuin olla PANKKI.. kun ei kaikilla perheillä jos on mollemmat vanhemmat rahaa ylenpalttisesti harrastuksiin sun muihin niin miks yh:lla pitäisi näin olla?? Ihmetyttää kyllä kummasti että isä maksaa kaiken!!! tyyli.

Jaa, no minä en ole ikinä soitellut ja v.ittuillut, en ole vaatinut yhtään mitään, vaatteita olen ostanut lapsilleni ja pistänyt niitä ihan iskälään mukaankin, rahaa en kinua... Silti siltä ihanalta ex-mieheltä ei tuu ku p.askaa takasin päin. Että näin. :/

#&%?$!* kyllä heille, koska olivat omasta mielestä sen 110% ansainneet ja ½v päästä lopetin. vaatteet meillä jäivät sinne aina roikkumaan, jopa vuosiksi. rahaa en pyytänyt, kun elarit alkoivat pyörimään

Minä olen ajatellut ja lukuisia kertoja asiasta yrittänyt puhua, asiallisesti. Ja kuinka monet kerrat antanut mahdollisuuden jos mihinkin. Tiedostan hyvin, että molemmissa on aina vikaa.

Mutta kun puhua ei halua, haukkuu vain h.uoraksi jne. Elää kuin pellossa, eikä näe siinä mitään väärää. Niin vuoden päästä tuntuu, etten minäkään jaksa kovin asiallinen/joustava enää olla.

Heti kun tapaan ihanan miehen joka kohtelee minua ja lapsia hyvin, lupaan tulla tänne hehkuttamaan :wave:

Ja muutenkin kun tapahtuu jotain kivaa niin kirjoitetaanpa niitäkin ettei aina olisi niin synkeätä.

Tottakai ex vaimo on yhteydessä lastensa isään ja tottakai isä on velvollinen antamaan rahaa omien lastensa elättämiseen!! Mitä kummallista siinä on? Minäkin olen eronnut ja laitan joka päivä viestiä tai soitan exälle(lapseni isälle) tehdään viikottain yhdessä kaikkee, kesälomalla yhdessä reissuja ym. en pidä sitä mitenkään kummallisena. Jos SINÄ olisit vähän suvaitsevaisempi, ehkä isä saisi nähdä paremmin lapsiansa ja muutenkin asiat sujuisivat joustavammin. En minäkään ex vaimona hyväksyisi sinun laista "uutta vaimoa", joka yrittää saada itse rahat mieheltä, ettei vaan lapset saisi. KATSO PEILIIN!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 08:46 sanni kirjoitti:
Tottakai ex vaimo on yhteydessä lastensa isään ja tottakai isä on velvollinen antamaan rahaa omien lastensa elättämiseen!! Mitä kummallista siinä on? Minäkin olen eronnut ja laitan joka päivä viestiä tai soitan exälle(lapseni isälle) tehdään viikottain yhdessä kaikkee, kesälomalla yhdessä reissuja ym. en pidä sitä mitenkään kummallisena. Jos SINÄ olisit vähän suvaitsevaisempi, ehkä isä saisi nähdä paremmin lapsiansa ja muutenkin asiat sujuisivat joustavammin. En minäkään ex vaimona hyväksyisi sinun laista "uutta vaimoa", joka yrittää saada itse rahat mieheltä, ettei vaan lapset saisi. KATSO PEILIIN!

Minusta tuo tekstisi on aika kummallista!!! harvoin olen kuullut että ex:ät yhteisiä lomia viettävät tai soittelevat muuten vain, minusta se kyllä tarkoittaa lähinnä sitä että ei pysty päästämään toisesta irti!!! on hienoa että on asialliset välit ja pystytään puhumaan mutta jatkuvasti!!! mitäs sitten kun sun miehes löytää uuden tuskin enää lomailee sun kanssas, luulen että on sulla toinen ääni kellosa!! tai mitä itse tykkäisit jos suun uusi miehesi tekisi samoin??? tuskin!!! Ja on kyse miten paljon rahaa annetaan ja jos en hyväksyttävää että ex soittelee keskellä yötä ja huutaa kurkkuorvi suorana niin mikäs siinä!!!! Minä kun en puutu miten miehini ex,äänsä kohtelee!!! mitä kauempana se ihmionen omn minusta niin parempi!!! mut säälittävää että ei osaa päästä menneestä irti :kieh: mieheni ex ainakaan!!!

Yhteistyössä