J
jepsss
Vieras
Siis kerroin joskus tästä mun porukoitten tilanteesta täällä, mun veljellä 22v isokoinen , paranoidinen skitsofrenia ja alkoholismi ja meno sen mukaista.. Hän on ollut talon pää 2vuotta päättänyt ruuat ja koska ruuan pitää olla valmis ja jos ei ole paiskoo kattilat ja kaks kertaa hajottanut äitini autoa mikä sit piti palauttaa koska ei varaa korjata sitä.. kerran oltiin siel autos sisällä mä ja mun 2v lapsi ja äitini ko se yritti rikkoa ikkunoita ja tuli sit auton sisälle paiskos etupeilin sinne taakse missä me oltiin.. Uhannut lastani et sitä pitäs läimäyttää et uskoo(2v uhmaikäinen) ja veljellä menee hermo ko laps ei usko sitä :/ en jätä niitä kahdestaan ihme valitusta siitä äitini osaltakin koska en halua päästää tyttöä veljen huoneeseen enää vaikka veli pyytäis.. Sit se o rikkonu lasivitriinin nyrkillä koska ruoka oli 5min liian myöhään.. kerran kävi pikkuveljeni 17v päälle isäni meni onneksi väliin.. joo ei tee mieli siellä enää olla. Nyt veli on hakemassa auntoa,psykillä ne oli puhunut et jos haluaa omaan asuntoon ni ne auttaa etsimään.. sanoin äidilleni kahden et musta on hyväkin jos muuttaa nii äitini oli ihan suuauki "miten ni??" no eks oo? ni kohautti vaan olkiaan.. mua vaan ihmetyttää tuo et unohdetaan kaikki mitä se on tehnyt, seuraavana pvänä noista ihme kilareistakin kaikki oli taas niinko ei mitään..