Ihmettelyä huutonetistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaalaisJuntti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MaalaisJuntti

Vieras
Ku nyt olen jonkuverran selannu niitä vaunukohteita niin aika monta oli sellasta ettei ollu kuvaa myytävistä menopeleistä?
Minusta jotenki hassua jos laittaa tavaran nettiin myyntiin niin mielestäni se vaatii kyllä kuvanki...
hmm

Mun mielestä kanssa. Ja en ymmärrä sinänsäkään, kun sit ostajat pyytää niitä kuitenkin, niin helpommallahan siinä pääsee, kun laittaa mahdollisimman monta jo ilmoitukseen. :whistle:

Itse en ainakaan osta mitään, josta ei edes kuvaa saa (edes pyynnöstä ). B)

Alkuperäinen kirjoittaja justhuusinvaunut:
kyllähän niitä kuvia aina pyytämällä saa (tai jos ei saa, niin tuskin kukaan kauppoja tekee)

Mä ihmettelin tätä, kun yhdeltä ei (ei tosin vaunuista) saanut kuvia lainkaan, mutta kauppa kävi. :saint: Tai no ainakin sanoi, et ei laita kelleen kuvia eikä kyllä laittanutkaan, vaikka pyysin (enkä sitten huutanut, kun en saanut). :xmas:

Samaa mieltä olen.
Tyhmää se nyt on jos erikseen joutuu kyselemään kuvia, kun kerta nettiin on muuten jaksettu ilmoitus näpytellä. Ei se nyt niin iso homma ole kuvaa lisätä. Jää multa ainakin kaikki kuvaton huutamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
kyllähän niitä kuvia aina pyytämällä saa (tai jos ei saa, niin tuskin kukaan kauppoja tekee)

Mä ihmettelin tätä, kun yhdeltä ei (ei tosin vaunuista) saanut kuvia lainkaan, mutta kauppa kävi. :saint: Tai no ainakin sanoi, et ei laita kelleen kuvia eikä kyllä laittanutkaan, vaikka pyysin (enkä sitten huutanut, kun en saanut). :xmas:

No ehkä kävis vielä paremmin jos olis kuva. :)

Miksi niitä ei voi laittaa heti siihen ilmoitukseen? edes sitä yhtä kuvaa?
Mä en kyllä kiinnostu kohteesta jos siinä ei ole kuvaa. Olkoon on minun asenne sellasta kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

No ehkä kävis vielä paremmin jos olis kuva. :)

Varmasti. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Samaa mieltä olen.
Tyhmää se nyt on jos erikseen joutuu kyselemään kuvia, kun kerta nettiin on muuten jaksettu ilmoitus näpytellä. Ei se nyt niin iso homma ole kuvaa lisätä. Jää multa ainakin kaikki kuvaton huutamatta.

ehkäpä laiskuuttaan laittaa eka ilmon että saa nopee myyntiin ja lisäilee sit kuvat kun on jaksanut ne ottaa?

mä just huusin vaunut, ilmossa oli yksi kuva ja kolme tuli s-postilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Samaa mieltä olen.

ehkäpä laiskuuttaan laittaa eka ilmon että saa nopee myyntiin ja lisäilee sit kuvat kun on jaksanut ne ottaa?

mä just huusin vaunut, ilmossa oli yksi kuva ja kolme tuli s-postilla.

No olen mä tätäkin ajatellut, mutta eipä niihin mua kiinnostaneisiin ilmoituksiin mitään lisäyksiä tullut.
Mut en sitten ruvennut kyselemäänkään, jos ei kerta sen vertaa viitsi.

Toisaalta ei ne kymmenen kuvaa ilmoituksessakaan tunnu riittävän. :D ...mulla on tapana koittaa tehdä omista kohteistani mahdollisimman selkeitä, otan joka mainittavasta jutusta kuvan ja laitan sen ilmoon. Ja kohde on kuvattu eestä, takaa, sivulta, alta, yltä, päältä jne. Mut silti lähes jokaisesta kohteesta on joku pyytänyt lisäkuvia. :D

Yhteistyössä