Lapsen isä jätti minut, kun olin viidennellä kuulla raskaana, eikä juurikaan osoittanut mielenkiintoa syntyvää lasta kohtaan... Isyyden hän kyllä tunnusti, mutta nyt kun poika on 3v, "isä" käy häntä katsomassa 2-3kertaa vuodessa! Toinen raskauteni alkoi "yllätyksenä" suhteesta. Heti alussa sovimme lapsen isän kanssa, että hän ei tule ottamaan osaa lapsen kasvatukseen yms. asioihin, eikä hän siis tunnustanut isyyttäänkään! Isä kyllä soittelee ja kyselee kuulumisia, ja on hän tytäryän käynyt katsomassakin! Moni ihmettelee tilannettani, ja utelee tosi törkeästi ykstyisasioitani =( Minulle tämä ratkaisu on aivan täydellinen... Olemme kolmestaan onnellisia ja minä pidän siitä kun saan päättää asioista ihan itse! Toki minulla raskastakin on, mutta kaikesta selviää kun asennoituu oikein!! Varmasti tulee vielä aika kun lapset kysyvät isistään, mutta en murehdi asiaa vielä, se tulee eteen joskus, enkä mieti valmiita vastauksia!
En tiedä menikö kovasti asian vierestä, mutta ajattelin kertoa lyhykäisesti oman tarinani, jos siitä joku saa jotain, niin se vain on mukava asia! Elämässään voi olla onnellinen, toimeentuleva ja nauttia lapsistaan ilman miestäkin! Ja ole melko varma, että samanlaisia perheitä on suomessa paljon, vaikka väliin minusta tuntuu, että olen outolintu, kun haluan elää yksin lasten kanssa =)