Ihmettelenpä takkieni kokoja

Mä olen kyllä sitä mieltä, että ne vaatteet vain ON erikokoisia. Ite oon käyttänyt kaikkea 38-50 väliltä. Lähinnä tosiaan takeissa, mutta myös paidoissa. Housut on sentään olleet aina suht samaa kokoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Sitten selitys onkin siinà ettà ostat usein reilunkokoisia kuteita vaikka paljon pienemmàtkin mahtuisivat

Suurin kokonumeroltaan on toi Intersportista hommattu juoksupuvuntakki (se oli jotain merkkiä jonka tunnistan mutta en muista mikä se oli), ja päällä se on kaikista tiukin. Tosin sehän on malliltaankin tiukka, mutta silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No, ihmettelin minäkin kun menin tässä joku aika sitten kauppaan ja meinasin ostaa samaa kokoa olevan takin, mitä vanha oli... eikä mennyt edes käsi hihaan. Ensin ajattelin, että tekovika, mutta ei, kokeilin toista, sama juttu. Mies sanoi, että onko ne muuttaneet kokotaulukkoja.

Tota muutos mäkin oon ruvennu epäileen. Vanhimmat takit on kokonumeroltaan pienimpiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No, ihmettelin minäkin kun menin tässä joku aika sitten kauppaan ja meinasin ostaa samaa kokoa olevan takin, mitä vanha oli... eikä mennyt edes käsi hihaan. Ensin ajattelin, että tekovika, mutta ei, kokeilin toista, sama juttu. Mies sanoi, että onko ne muuttaneet kokotaulukkoja.

Jotkut takit ovat tosi kapealinjaisia ja jos semmoisiin ei ole tottunut voivat tuntua tosi tukalilta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No, ihmettelin minäkin kun menin tässä joku aika sitten kauppaan ja meinasin ostaa samaa kokoa olevan takin, mitä vanha oli... eikä mennyt edes käsi hihaan. Ensin ajattelin, että tekovika, mutta ei, kokeilin toista, sama juttu. Mies sanoi, että onko ne muuttaneet kokotaulukkoja.

Jotkut takit ovat tosi kapealinjaisia ja jos semmoisiin ei ole tottunut voivat tuntua tosi tukalilta

Nyt on kyllä mallit aika kapeita...
 

Yhteistyössä