ihmettelen sitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
... kun mulla on ollut useita aloituksia täällä ja ehkä vain pariin olen saanut vastausviestejä, että miksi mulle ei kukaan vastaa, eikö mun aloitukset ole tarpeeksi kiinnostavia? monet saa useimpiin aloituksiinsa tosi paljon viestejä, voi olla etten saa tähänkään yhtään viestiä mutta minkäs teen? jos saan vastauksia niin yleensä sitä vittuillaan mutta on tietysti ihan asiallisiakin vastauksia joukossa mutta useimmiten se on harmaitten keljuilua ja varmaan tulee nytkin niitä negatiivisia viestejä juuri harmailta

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
... kun mulla on ollut useita aloituksia täällä ja ehkä vain pariin olen saanut vastausviestejä, että miksi mulle ei kukaan vastaa, eikö mun aloitukset ole tarpeeksi kiinnostavia? monet saa useimpiin aloituksiinsa tosi paljon viestejä, voi olla etten saa tähänkään yhtään viestiä mutta minkäs teen? jos saan vastauksia niin yleensä sitä vittuillaan mutta on tietysti ihan asiallisiakin vastauksia joukossa mutta useimmiten se on harmaitten keljuilua ja varmaan tulee nytkin niitä negatiivisia viestejä juuri harmailta

jos kyselet sellaisia asioita että toiset ei tiedä vastausta... eli ei tyyliin mitä pyykkipulveria käytät...? :D

tai sit oot aloittanut ne väärään aikaan, välillä aloitukset häipyy tokalle sivulle heti, kun on niin paljon porukkaa täällä, ja joskus on niiiin hiljaista et ei kukaan vastaa mihinkään. Sun pitää laittaa otsikoks joku joka iskee kii.. ihan niinkuin lööpit.

joo ei mullekkaan usein vastata. ja vaikka oon jo 2 vuotta täällä pyörinyt melkein päivittäin ei mua kukaan muista.

ja joskus kun tulee purkaa mieltään niin joku käsittää sut väärin ja hyökää kimppuun

Enpä minäkään saa vastauksia juuri koskaan, yhden tai kaksi joskus hyyyyvin harvoin. Siis mustana tai harmaanakaan. Ja usein keskustelut katkee just siihen kun MÄ vastaan ketjuun.. :(

En minäkään saa vastauksia yleensä ja ei kyllä olekaan montaa aloitusta. Sit saattaa jopa käydä niin, että olen tehnyt jonkun alotuksen eikä siihen ole vastattu niin joku toinen tekee jonkun ajan päästä samana päivänä alotuksen samasta aiheesta ja saa miljoona vastausta. Mistä lie johtuu :/ Varmaan kaikki on kiinni kuka sen aloittaa.

Se saako vastauksia riippuu kyllä tosi paljon aiheesta, jotkut aiheet vaan poikii enemmän vastauksia kuin toiset. ja joskus varmaan sekin että palstalla on paljon keskustelijoita aiheuttaa sen että oma aloitus putoaa tosi nopeasti pois eka sivulta ja jää tavallaan uusien aloitusten jalkoihin vaikka aihe ois kiinnostavakin.

ja minun ei tarvitse tehdä aloitusta kun vanhasta villasukasta ja on heti kolme sivua vastauksia :laugh: olen niin sisäpiiriläinen....

no ei todellakaan....se riippuu niin aloituksesta.

Älä sure :hug: Katos kun mussa on taas sellanen vika että mä tapan kaikki ketjut |O Siis mä sanon aina viimesen sanan :D Tai no siis mun viesti on yleensä se vika ja sit se ketju häviää johonkin bittiavaruuteen.

Meillä on varmaan sama vika, jotenkin tämä virtuaalielämä vieroksuu meitä B)

Jos vähän kelaat viestejä taaksepäin niin huomaat, että on monia aloituksia, joissa on vain vähän vastauksia.

Ja jos jokin asia on sulle tosi tärkeä, niin nosta vaan sitä muutaman kerran. Silleen mä olen ainakin saanut vastauksia mun kysymyksiin.

Ei täällä ehdi millään edes näkemään kaikkia aloituksia, kun juttuja tulee koko ajan lisää...

Ei sitä paljon moni muukaan saa mihinkään aloituksiinsa vastauksia... =)

Ja sekin vielä, että eri ihmiset on niin eri aikaan täällä. Omia viesti-aloituksiahan voi nostella, jos sattuis olemaan paikalla kyseiseen asiaan kommentoivia...