Ihmettelen näitä ihmettelijöitä

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Eikä teille voi muuta kuin :laugh: :laugh:

Viime päivinä ollaan ihmetelty näitä asioita:
-miksi ei voi mennä naimisiin ennen lapsia jos kerran joskus aikomus mennä naimisiin
-vanhempien työaikoja ja reissuhommia
-sitä ettei kaikki ihmiset osaa luonnollisesti olla lasten kanssa

Muulloin on ihmetelty:
-miksi pitää viedä alle 3v. lapsi hoitoon
-miksi hoidetaan lapset kotona vuosikausia
-miksi joku ei imetä
-miksi joku imettää pitkään

Siis aivan aikusten oikeesti eikö nuo asiat ole jokaisen oma asia? Eihän nuo asiat pitäisi kaivella kenenkään muun napaa! :o Mua ei ainakaan aivan oikeasti kiinnosta mitä ratkaisuja kukin tekee oman perheen puolesta ja minkä katsoon olevan hyväksi. En yksinkertaisesti jaksa ihmetellä noita asioita vaan ihmettelen teitä ihmettelijöitä!
MeseNet.org_Animoiduthymiot%20(16).gif
:whistle: :whistle: ;)

No peesaan! Olen huomannut kyllä vastauksesi noissa ketjuissa ja aikasta lailla samoilla linjoilla olen. Minua ihmetyttää, että vanhempien rakkautta yritetään mitata ja vertailla tuollaisilla asioilla. Ei mulla vaan olisi kanttia sanoa kenellekään, että minäpä olenkin parempi ja rakastavampi äiti kun teen näin ja sinä huonompi ja rakastat vähemmän kun teet noin :/ Joo, ihmetellään ihmettelijöitä yhdessä.

Mie oon sen kannalla, että kaikkien lapsiperheellisten pitäs perustaa yhdyskuntakommuuni, jossa on palkatut vakkari imettäjät ja lastenhoitajat paikalla ympäri vuorokauden. Sais _Kaikkien_ lapset sitä tissimaitoa kouluikään asti ja olla kotona hoidettavina.

Lasten vanhemmat sais sit ite elää vapaasti millasta elämää lystää, vetää lonkkaa ja juoda kaljaa kotona tai mennä töihin jos sille tuntuu.

*Eiku oikeesti, molemmat aiheet on vähä niinku EVVK, vaikka itse olenkin 2 x taaperoimettäjä ja kotiäiti*

;)

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Niin kans, mut eipä se oikeestaan haittaa, mä teen jokatapauksessa niin miten se mulle ja mun perheelle sopii. Ei oo mun ongelma jos se tuottaa jollekkin ihmetystä =)

Mutta onpa sitten näillä ihmettelijöillä jotain sisältöä elämässä, kun saavat ihmetellä meitä joilla oikea elämä :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Niin kans, mut eipä se oikeestaan haittaa, mä teen jokatapauksessa niin miten se mulle ja mun perheelle sopii. Ei oo mun ongelma jos se tuottaa jollekkin ihmetystä =)

Mutta onpa sitten näillä ihmettelijöillä jotain sisältöä elämässä, kun saavat ihmetellä meitä joilla oikea elämä :laugh: :laugh:

Joo, mut kato, saavatpahan jostain elämälleen sisältöö... :laugh: ;)

miten ap voi noin pontevasti tehdä tälläisen aloituksen kun kuitenkin on ihan yhtä suurella ponnella tehnyt tässä viime päivinä ainakin naimisiinmenoon ja lasten tekoon liittyvän aloituksen ja siinä IHAN NAURETTAVUUTEEN ASTI PUOLUSTANUT OMAA KANTAANSA JA IHMETELLYT, KUIN JOLLEKKI TOISELLE VOI OLLA NIIIIIIIIIN TÄRKEÄ NA MERKITTÄVÄ HÄNEN OMA AP:N KANNASTA ERIÄVÄ KANTA.

vitsikäs tuo ap!!!!!!
:):):):):):):)))))))

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
miten ap voi noin pontevasti tehdä tälläisen aloituksen kun kuitenkin on ihan yhtä suurella ponnella tehnyt tässä viime päivinä ainakin naimisiinmenoon ja lasten tekoon liittyvän aloituksen ja siinä IHAN NAURETTAVUUTEEN ASTI PUOLUSTANUT OMAA KANTAANSA JA IHMETELLYT, KUIN JOLLEKKI TOISELLE VOI OLLA NIIIIIIIIIN TÄRKEÄ NA MERKITTÄVÄ HÄNEN OMA AP:N KANNASTA ERIÄVÄ KANTA.

vitsikäs tuo ap!!!!!!

Itse taidat olla melkoinen putkiaivo. Se, että puolustan omaa kantaani ei tarkoita sitä, että joku muu ei voisi tehdä toisella tavalla. Oman kanna puolustaminen on eri asia kuin, että vaivaisi päätään ihmettelemällä miksi joku toinen tekee eri tavalla.

Jotkut menevät naimisiin ennen lasten saamista, entä sitten? Mutta aika monelta meni täysin ohi se, että miksi tein sen aloituksen. Sillä aloituksella mietin vain sitä, että miksi sitä omaa valintaansa pitää niin suureen ääneen mainostaa. Eikö voi vain kertoa, että meillä tehtiin näin? Jotkut tuntuvat nostavan itseään jollekin jalustalle, kun heidän valintansa ovat muka ainoita oikeita. Että hoh hoijaa vaan.

Enkä mä ole kyllä mielestäni ihmetellyt miksi jollekin on se oma kanta tärkeä, vaikka se on eri kuin mun. Olen vain yrittänyt saada käsittämään, että on monia tapoja toimia eikä vain sitä yhtä.

vitsikäs tuo ap!!!!!!

Itse taidat olla melkoinen putkiaivo. Se, että puolustan omaa kantaani ei tarkoita sitä, että joku muu ei voisi tehdä toisella tavalla. Oman kanna puolustaminen on eri asia kuin, että vaivaisi päätään ihmettelemällä miksi joku toinen tekee eri tavalla.

Jotkut menevät naimisiin ennen lasten saamista, entä sitten? Mutta aika monelta meni täysin ohi se, että miksi tein sen aloituksen. Sillä aloituksella mietin vain sitä, että miksi sitä omaa valintaansa pitää niin suureen ääneen mainostaa. Eikö voi vain kertoa, että meillä tehtiin näin? Jotkut tuntuvat nostavan itseään jollekin jalustalle, kun heidän valintansa ovat muka ainoita oikeita. Että hoh hoijaa vaan.

Enkä mä ole kyllä mielestäni ihmetellyt miksi jollekin on se oma kanta tärkeä, vaikka se on eri kuin mun. Olen vain yrittänyt saada käsittämään, että on monia tapoja toimia eikä vain sitä yhtä.

:):):):):):):):):):):):):):)
JÄDRKI SE ON MIGÄ HJULLÄÄÄÄÄÄ

Ihmettelen niitä, jotka ihmettelevät ihmettelijöitä ja seuraava taas varmaan ihmettelee ihmettelijää, joka ihmettelee niitä jotka ihmettelevät ihmettelijöitä... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja HAHHAHHAAA:

vitsikäs tuo ap!!!!!!

:):):):):):):):):):):):):):)
JÄDRKI SE ON MIGÄ HJULLÄÄÄÄÄÄ

Mikä sulla on ongelmana? Jos et osaa kirjoittaa mitään järjellistä, niin ole hiljaa :p :p

Mutta oikeastaan mulle aivan sama mitä teet, koska ei voisi vähempää kiinnostaa sun tekemiset! :laugh: :laugh: :laugh:

Eikä teille voi muuta kuin :laugh: :laugh:

Viime päivinä ollaan ihmetelty näitä asioita:
-miksi ei voi mennä naimisiin ennen lapsia jos kerran joskus aikomus mennä naimisiin
-vanhempien työaikoja ja reissuhommia
-sitä ettei kaikki ihmiset osaa luonnollisesti olla lasten kanssa

Muulloin on ihmetelty:
-miksi pitää viedä alle 3v. lapsi hoitoon
-miksi hoidetaan lapset kotona vuosikausia
-miksi joku ei imetä
-miksi joku imettää pitkään

Siis aivan aikusten oikeesti eikö nuo asiat ole jokaisen oma asia? Eihän nuo asiat pitäisi kaivella kenenkään muun napaa! :o Mua ei ainakaan aivan oikeasti kiinnosta mitä ratkaisuja kukin tekee oman perheen puolesta ja minkä katsoon olevan hyväksi. En yksinkertaisesti jaksa ihmetellä noita asioita vaan ihmettelen teitä ihmettelijöitä!
MeseNet.org_Animoiduthymiot%20(16).gif
:whistle: :whistle: ;)

ASIAA ! :flower:

Yhteistyössä