Ihmeparantuminen..esikoisella siis, ei ole enää dysfasiaa ja aspergeniä...

Mun tiedoilla dysfasiasta voi parantua. Riippuu minkä asteinen se on ollt. Mutta tuosta aspergeristä ei tietääkseni pysty... Kukas tuon c-lausunnon on kirjottanut?

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Teet sitten valituksen tai kaiketi parempi uusi hakemus.

Tee vaikka lista läksyjen avustamisesta aikatauluineen siihen liitteeksi esim. 2 viikon ajalta.

No en tee. En vaan tajunnu, ettei yleislääkäri tiedä näistä hommista mitään, vaikka kouluna on erityiskoulu, jossa siis on koululääkärinä. Varasin neurologille ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun tiedoilla dysfasiasta voi parantua. Riippuu minkä asteinen se on ollt. Mutta tuosta aspergeristä ei tietääkseni pysty... Kukas tuon c-lausunnon on kirjottanut?

Niinhän sitä luulis, pojalla oli vielä joku aika sitten asperger diagnoosi, ei ole enää. Diagnoosina nykyään määrittelemätön tunne-elämän häiriö ja si-häiriö. Ja meidät lempattiin Lastenlinnasta perheneuvolan asiakkaiksi. Vielä edellisellä kerralla samainen lääkäri suositteli meille korotettua vammaistukea ja kirjoitti asperger diagnoosin. Eli näköjään siitäkin voi parantua?

Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Niinhän sitä luulis, pojalla oli vielä joku aika sitten asperger diagnoosi, ei ole enää. Diagnoosina nykyään määrittelemätön tunne-elämän häiriö ja si-häiriö. Ja meidät lempattiin Lastenlinnasta perheneuvolan asiakkaiksi. Vielä edellisellä kerralla samainen lääkäri suositteli meille korotettua vammaistukea ja kirjoitti asperger diagnoosin. Eli näköjään siitäkin voi parantua?

Teitähän on lykästänyt :flower: ;) Tää oli mun moka, ajattelin, että kyllä erityiskoulun koululääkäri osaa kirjoittaa kunnollisen c-lausunnon, vaikka onkin vaan tavan yleislääkäri.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:

Teitähän on lykästänyt :flower: ;) Tää oli mun moka, ajattelin, että kyllä erityiskoulun koululääkäri osaa kirjoittaa kunnollisen c-lausunnon, vaikka onkin vaan tavan yleislääkäri.

Kyllä meillä on edelleen ihan samanlainen poika kuin asperger-diagnoosina aikaa, mun mielestä se aika joka siellä osastolla vietetään ei välttämättä tuo esille kakkia ongelmia. Pojalla on onneksi erityisopetuspäätös valmiina ja koulussa on fiksut ja ammattitaitoset opettajat joten pärjätään näillä eväillä. Katsotaan sitten jos tulee avun tarvetta enempi että mistä sitä apua sitten saa :/ , ja tämän nykyisen diagnoosin myötä menetettiin toimintaterapiapaikka ja tuo vammaistuki vaikka esim. toimintaterapeutti oli sitä mieltä että terapiaa pitäisi ehdottomasti jatkaa.

Yhteistyössä