Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:
Meillähän tän "ongelman" vierailujen ja aikataulujen kanssa luo meidän työt..ja niitten sovittaminen perheeseen...vai olikos se toisinpäin...? Isäntä töissä ma-to 7-16, pe 7-13.30 ja 0.5h matkoihin per suunta. Mie ke 20-02, pe ja la 21-1.30, su 20-02 ja 10-20min matkoihin... Ja lapset 1, 3 ja kohta 6.
joo, no ei tossa tosiaan niin kauheesti kyläilyjä järkätä... jäin sori jotenki siihen käsitykseen et poika vaan eskaris ni aattelin et oot koton.. sori... sillonhan kaverisuhteet kyllä muodostuu päiväkodissa (tai missä sit esiopetusajan jälkeen onkaan)!
Niin...meillähän lapset aina kotona...mitä nyt eskarilainen viikolla päivät eskarissa 9-12... Että kyllä mä päivisin oon kotiäiti...mun työt aina illalla...
okei... eli oikein sit kummiskin ymmärsin...mutta kuitenkin yötyötkin rasittaa kummiskin varmaan sen verran, ettei aina jaksa vieraita kutsua! Hienoa että jaksat lapset hoitaa kotona vaikka yötöitä teetkin... toivottavasti saat välillä nukkuakin!! =)
Välillä sitä melkoinen kotimörkö

meillä majailee . Joskus tuntuu etten olisi 6 vuoteen kunnolla nukkunut, mutta viimeyönäkin 9h (tosi harvinaista) . *ruotii omaa riiittämättömyyden tunnettaan* . Ja nyt meen nukkuun, huomenna leivotaan ja mulla onkin kaikki illat (pe-la-su) töitä... maanantai voi olla karu... B)