iHMEIDEN AIKA EI OLE OHI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rantakoivu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rantakoivu

Aktiivinen jäsen
26.04.2007
4 901
0
36
poika 6v söi Kokonaisen tortillan, oli kuulemma hyvää vaikka olikin vähän tulista (mietoa kastiketta oli, ei edes lähelläkään tulista)

nyt on maailmankijrat sekaisin kun poika säi KAIKKI :o

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mulla kun on yks lapsista ihan hirmu huono syömään niin se että lautanen joskus tyhjenee täysin on aina yhtä iso riemunaihe. =)

just kun meidän kuopus, muuta ei tuo sit syöntkän kuin lasin maitoa. tosiet jaksoi syödä kaksi

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Kiva.

Mitä täytteitä teillä laitetaan tortillaan? *uusia ideoita metsästämässä*

mie laitoin jauhelihaa ja valmiskastiketta (löytyy tortilojen kanssa samasta hyllystä) chilipapuja, slattinlehtiä pilkottuna, raejuustoa, keltaisia ja vihreita paprikoita, viheritä jalopenoja ja rakaa sipulia renkaina

kastiketa laitettiin kaikille ja muuten kaikki sai kootamieluisan satsini tselleen

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Kiva.

mie laitoin jauhelihaa ja valmiskastiketta (löytyy tortilojen kanssa samasta hyllystä) chilipapuja, slattinlehtiä pilkottuna, raejuustoa, keltaisia ja vihreita paprikoita, viheritä jalopenoja ja rakaa sipulia renkaina

kastiketa laitettiin kaikille ja muuten kaikki sai kootamieluisan satsini tselleen

Hmm, raejuustoa. Sitäpä ei ole tullut vielä ikinä kokeiltuakaan. Täytyypä seuraavalla kerralla survoa sitäkin plätyn väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Kiva.

Hmm, raejuustoa. Sitäpä ei ole tullut vielä ikinä kokeiltuakaan. Täytyypä seuraavalla kerralla survoa sitäkin plätyn väliin.

se pehmentää mukavasti. olen joskus laittanut fetaakin. minun mielestäni siihen voi käyttää kaikea sitä mistä itse tykkää.

Myös meidän huonosti syövälle pojalle tuo tortilla on ainut mikä aina varmasti uppoo! Myös sytostaattipahoinvoinnin aikana tortilla oli hyvää ;)

Poika laittaa väliin kermaviilikastiketta, jauhelihaa ja paprikaa!

Yhteistyössä