8-vuotias POIKANI taitaa kärsiä syömishäiriöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myrkyn lykkäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myrkyn lykkäs

Vieras
Aina poika on syönyt hirveän vähän, mutta tänään oli kyllä kaiken huippu.

Käytiin todella pitkästä aika hesessä syömässä. Poika otti lasten hampurilaisaterian, hampurilaisessa juusto ja ketsuppi ja jälkkäriksi halusi jäätelön.
Ranskisten sijaan tuli pieni salaatti, jonka söin itse.

Poika söi annoksestaan kokonaisen hampurilaisen ja otti muutaman lusikallisen jäätelöä, jonka jälkeen tyrkkäsi sen jäätelön minulle.

Poika meni leikkipaikalle hetkeksi leikkimään ja kun lähdön aika koitti, poika istui lattialle laittamaan kenkiä jalkaansa ja totesi, kuinka hänellä on LÄSKI olo, kun hän söi niin paljon. :(

Meillä on pojan kanssa muutakin ongelmaa taustalla, tuo ei todellakaan ole minulta opittua, että syöminen lihottaa. Olen itse normaalipainoinen, enkä ole koskaan nipistellyt ruuasta tai valitellut mitään tuollaisia "läski oloja".

lasten elämä on tosi karua nykyisin, normaalipainoisia haukutaan läskeiksi, siitäpä itsetunto-ongelmia jo pienelle, heikolle ihmisen taimelle. Kannattaisi keskustella poikasi kanssa tästä ja kertoa että jos joku sanoo läskiksi niin mitä se tarkoittaa oikeasti ; että onko mahasi näääääääin iso, etkä pysty kävelemään? lapsi ymmärtää asian ehkä sitä kautta...

Yhteistyössä