Ihme vuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiv.tuleva äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toiv.tuleva äiti

Vieras
Heippa!

En koe olevani neitsyt koska seurustelin monta vuotta miehen kanssa ja yritimme yhdyntää, mutten oikeen tiennyt onnistuiko se koskaan, luulen että penis käväsi pari kertaa ehk hieman aukon sisällä mutta ei kunnolla.

No nyt on uusi mies ja harrastimme eilen yhdyntää ja onnistuneesti, hän pääsi sisälleni ja tuotti minulle mielihyvää (ensimmäistä kertaa elämässäni sain yhdynnästä mielihyvää) yhdyntä ei sattunut yhtään joko siksi että minulle on tehty gynekologisia tutkimuksia (jopa silloin kun olin neitsyt) ja viimeksi kaksi viikkoa sitten tai sen takia että ehkä yhdyntä olikin onnistunut edellisen kanssa, en oikein tiedä..
no nyt tänään katselin tuonne emättimeen, sieltä suulta tulee sellaista ruskeaa nestettä, niinkuin valkovuotoa, kosteaa mutta ruskeaa.. mistä ihmeestä tää voi johtua? mulla oli kyllä kuukautiset tuossa viime tiistaista eteenpäin mutta ei vuodot näin kauaan yleensä ole kestäneet.

tuskin liittyy raskauteen mitenkään? (meinaa luulen nyt olevani raskaana, ihanaa<3)

jos olet eilen harrastanut yhdyntää, niin ei todellakaan tänään tule oireita siitä että olisi raskaana. Se johtuu siitä että sun paikat on ollu luultavasti sen verran piukat että verta tulee siksi. Ja joillakin saattaa aina tulla vuotoa yhdynnän jälkeen. Raskausoireita voi tulla korkeintaan 3 päivää ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa. noin viiko ennen kuukautisia tuleva ruskeahko vuoto saattaa merkitä alkion kiinnittymistä.
Otappa selvää netistä googlaamalla, vaikutat olevan aika nuori, onkohan vielä liian aikaista hankkiutua raskaaksi??

Yhteistyössä