K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sekoillaan? Miten niin sekoillaan?

Tätä siis tarkoitin:
Kaunis nainen tuli eilen kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.

Tätä siis tarkoitin:
Kaunis nainen tuli eilen kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.
Voisitko olla lihavanpuoleisen rekkakuskin fart slave? Lopuksi saat lämpimät siemenet suuhusi. Nim. Vitostien seisakkeella kiirastorstaina?

On taas saanut varmaan liikaa Ai teillä oikeasti on parisuhde Jeren kanssa?! -kommentointia.
Niinpä, näitä KB kommenttejahan oli siinä slov. juorulehden artikkelin kommenteissa. Se 24ur, missä kerrottiin Bn Thaimaan lomasta. Jutussa ei sanallakaan mainittu Dzejlaa, K kyllä mainittiin, koska se juttu perustui Bn itse julkaisemiin kuviin joissa K oli 4 kuvassa, Dzejla ei yhdessäkään. Eli jos se nyt sellaisia kommentteja saa, niin nyt oli kyllä ihan oma moka.

Niinpä, näitä KB kommenttejahan oli siinä slov. juorulehden artikkelin kommenteissa. Se 24ur, missä kerrottiin Bn Thaimaan lomasta. Jutussa ei sanallakaan mainittu Dzejlaa, K kyllä mainittiin, koska se juttu perustui Bn itse julkaisemiin kuviin joissa K oli 4 kuvassa, Dzejla ei yhdessäkään. Eli jos se nyt sellaisia kommentteja saa, niin nyt oli kyllä ihan oma moka.
Taikuissa vedetään ihania ladyboyta perseeseen ja imetään niiden kulleista siemenet suuhun😋

No sehän niiden kuvien tarkoitus olikin, ei Boitsua enää haittaa ne Kärtsä-kommentit, mutta ei halua oikean suhteensa paljastuvan, siksi julkaisi niitäkin kuvia, niin kellän ei tuu mieleen alkaa kaivelemaan, että Dz oli samaan aikaan samassa paikassa

No sehän niiden kuvien tarkoitus olikin, ei Boitsua enää haittaa ne Kärtsä-kommentit, mutta ei halua oikean suhteensa paljastuvan, siksi julkaisi niitäkin kuvia, niin kellän ei tuu mieleen alkaa kaivelemaan, että Dz oli samaan aikaan samassa paikassa
Ontuva päätelmä, kun kuitenkin julkaisee kuvan Wienistä. En usko, että kuvittelee, ettei kukaan tajua, miksi hän on siellä, kun kuitenkin Serbian lehdistö on ahkerasti tästä suhteesta kirjoitellut.
Todennäköisesti julkaisee näitä vihjeitä, koska Dzejla haluaa kumota lesbohuhut. Koko suhteesta ei tiedettäisi mitään, jos Dzejla ei olisi mennyt "möläyttämään", miten viehättävä ja ihana B on.
Thaimaa taas ei sovi Dzejlan puhtoiseen imagoon, joten sieltä B voi julkaista kuvia julkkisbestiksen kanssa.

Yhteistyössä