Ihme palsta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Just

Vieras
Tapanani on ollut käydä silloin tällöin lueskelemassa näitä keskusteluita työpäiväni ratoksi. Eipä enää huvita, alkaa vaan ärsyttää kun lueskelee monia vihamielisiä tai toisia herjaavia kommentteja. Mitä ihmeen porukkaa täällä oikein pyörii? Kaikki miehet on leimattu paskoiksi pettäjäsioiksi (mites se olikaan, 95% miehistäkö pettää...??), ""salarakkaat"" huoriksi ja ne harvat jotka siippoihinsa luottavat sinisilmäisiksi ja tyhmiksi. Seksistä ja siitä, että mies haluaa on tehty valtava ongelma. Jos joku nainen sanoo myös tykkäävänsä seksistä oletetaan että kyseessä on jokaista vastaantulijaa naiskenteleva (niin, taas) huora.

Mielipiteiden vaihtoonhan tämä palsta on tarkoitettu eivätkä kaikki tietenkään samaa mieltä ole, mutta luulisi että niitä mielipiteitäänsä voisi ilmaista vastapuolta herjaamatta. Jos ei kykene omaa näkemystään järkevästi perustelemaan vaan ainoa keino pönkittää omaa mielipidettään on haukkua toisen äly tai muu ominaisuus täysin, niin onkohan se omakaan näkemys sitten esiin tuomisen arvoinen? Ihan kun oltais jossain hiekkalaatikolla tai peruskoulun välitunnilla vääntämässä, sen tasoista keskustelu täällä nykyään tuntuu usein olevan. Tää lähtee nyt muualle.

Kirjoittelin paljonkin kun halusin purkaa sisimpääni pitkään jatkuneen henkisen/väkivaltaisen avioliittoni aikana ja sen jälkeen erotessa. Sain paljonkin asiallisia vastauksia, mutta aina täytyy olla täällä joku sekopää joka pilaa kaiken.

Missä on palstojen perään katsoja, joka poistaisi nuo älyttömyydet - ainakin erotiikkapalstalla näkyy olevan varsinaisia riehujia - vai yksikö vain?

Minä yhä uskon, että miehetkin ovat ihmisiä ja uskollisia. Toisaalta hällä väliä tässä iässä (48 v). Alan tulla siihen tulokseen kuin entisajan vaimot, että antaa miehen mennä ja tehdä mitä mielii - tulee se sieltä ja on sitten oikein hellä ja mukava!!!

Entinen mieheni oli uskollinen mutta se jatkuva kiusaaminen!!! Tämä nykyinen kaverini on juuri sellainen kuin olen aina halunnutkin, mutta olutta menee kamalia määriä kun vain on rahaa. Kun ei sitä ole, niin on juomatta! Työssä käy ja asiansa hoitaa, mutta tässä jo ahdisti ja oli katkolla. Hän kuitenkin lopettamispäätöksestään huolimatta palasi takaisin. Nyt tiedän missä mennään ja miten häntä kärsii käsitellä ettei käy uudelleen samalla tavalla.

Uskon että hän todella tykkää, muttei rakasta. On pari kertaa elämässään se erehtynyt sanomaan ja naiset käyttivät hyväkseen ja sitten mies yli laidan.

Minä olen valitettavasti umpirehellinen, uskollinen nainen ja hän tietää sen! Nyt vain nautitaan ja katsellaan mitä tulee.

Jos sinä etsit asiallista keskustelua, niin etsi sellainen keskustelupalsta mihin pitää kirjautua, jopa oikealla nimellä, tai edes vakituisella nimimerkillä. On paljon sellaisiakin foorumeita, siellä puidaan politiikkaa tai ihmissuhteita asiallisesti, hieman kinastellaankin mutta valvonta pelaa paremmin.

Syy siihen miksi tämä palsta kokoaa kaikki vihaiset ja petetyt ihmiset, on siinä, että täällä saa tuulettaa anonyymisti. On tilanteita ja asioita, joista ei halua joutua tunnetuksi, ohimeneviä puuskia, tai joku ajatus joka pitää saada jostain syystä kerrottua ei kenellekään mutta jollekin. Pitää olla todella pahantahtoinen tai jatkuva esim. rasistinen pommittaminen että täältä joutuu siitä vastuuseen. Ja hyvä niin, tämä on vielä hämmästyttävän asiallisella tasolla verrattuna esimerkiksi nyt vaikka suomi24 tai jippii-foorumin keskusteluihin.

Mielestäni Elleissä on hyvä valvoja. Julkut-palstalla mäiskitään julkkuja kuin vierasta sikaa. Pahimmat jutut siivotaan nopeasti.

Noista jutuista näkee mitä ihmisten päässä liikkuu.
Eipä ihme, että Seiska lehti voi niin paksusti.

Kun ihmisellä menee hyvin, niin tuskin hän viihtyy Ellien palstoilla.

Palstoilla on hyvä nollata ajatuksia.
Saa täältä tietoakin. Säästöpossupalstalla on veroprosenttikeskustelu. Hävettää tunnustaa, että minulla ei hajuakaan A ja B-vaihtoehdoista. Olen miettinyt veroprosenttini muutosta. Ehkä tartun kohta puhelimen luuriin ja tarkistan asian.

Hillevin juttuja olen lueskellut silloin tällöin. Kiva seurata miten miesasiat etenevät.

Sinkun elämää palstalla vaikuttaa nimimerkki Witchie.
Hän esittelee mökkiään palstalla. Kävin kurkkaamassa ja kommentoimassa.

Tämä Ellit surfailu on ihan hyvää terapiaa ja ajankulua.
Siksi kai nämä sivut on perustettukin.

Yhteistyössä