Ihme noi vaatepaketit! Myykää yksitellen !

  • Viestiketjun aloittaja Vain 1
  • Ensimmäinen viesti
Vain 1
Miksi myydään huutiksessa noita vaatepaketteja? Mä en ainakaan halua ostaa mitään paketteja jossa on kymmenen ylimääräistä rättiä. Mielummin ostan tarpeellisen vaatekappaleen yksitellen. Kuka oikeesti tarvii 78 kpl erilaisia puseroiuta ja housuja pikkulapselle. Myykää yksitellen vain niitä HYVIÄ vaatteita!
 
Myyjä
Alkuperäinen kirjoittaja Vain 1:
Miksi myydään huutiksessa noita vaatepaketteja? Mä en ainakaan halua ostaa mitään paketteja jossa on kymmenen ylimääräistä rättiä. Mielummin ostan tarpeellisen vaatekappaleen yksitellen. Kuka oikeesti tarvii 78 kpl erilaisia puseroiuta ja housuja pikkulapselle. Myykää yksitellen vain niitä HYVIÄ vaatteita!
Mä en jaksa alkaa postitteleen vaatteit yksitellen. Paan pakettiin ja that's it. Aika paljon sais maksaa enemmän, että alkaisin jokaisen paidan erikseen pistämään myyntiin, kyttäämään tiliä, pakkailemaan ja postittamaan.
 
vieras
Ihmettelen kans, että miksei tarvittais. Itse ainakin myyn osissa eli meillä on kyllä vaatetta aina tietyssä koossa paljon enemmän kuin mitä yhdestä paketista löytyy. Myyn toisinaan paketteja ja toisinaan yksitellen. Tällä hetkellä myynnissä yksittäin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Vaatteet on ihania :) Kyllähän niitä tarvii olla paljon, että voi monta kertaa päivässä vaihtaa sävysävyyn :)

Eihän kukaan pakota sua ostamaan paketteja, kyllähän siellä myydään yksitellenkin :)
joo on, jos ne on uusia ja nättejä mitä kaupasta saa, muttakun noi huutiksen rätit on niitä kulahtaneita ja nyppysiä, ei kiitos!
 
shihtzu
Itse ostan mieluiten pakettina, sillä yksittäin ostettuna vaatteille tulee nopeasti todella paljon hintaa. Kyllä meillä on tähän mennessä oikeastaan kaikki vaatteet olleet käytössä, ehkä yksi tai kaksi jää vähemmälle käytölle, mutta katson huutaessani, että paketissa olevat vaatteet on kaikki sellaisia joita tulee käytettyä.
 
Hanna
Mäkin ostan pakettina mieluuten, säästää postikuluissa. Sitä en vaan ymmärrä, miksi kenkiä laitetaan vaatepaketteihin mukaan, harvoin ovat oikeaa kokoa... sen vuoksi on jäänyt moni paketti huutamatta.
 

Yhteistyössä