P
"piia"
Vieras
Mitä mieltä ootte tästä? 7 kuukautta viestitellyt ja soitellut miehen kanssa, jota en ole vieläkään tavannut. Tutustuttiin siis treffipalstalla. Ihastuttiin kai toistemme kuviin...ja ihan oikeesti on sen mies näköinen kuin kuvissa, meinaan facebookin kauttakin. Mutta ei uskalla tavata mua, se mies siis...pelkää kuulemma suhteita. Mulla taas on ollut muitakin suhteita tänä aikana, mutta silti pidetään yhteyttä senkin kanssa. se vaan kiinnostaa mua ihan hirveesti. Aina jompikumpi lähettää jonkun viestin, vaikka vähään aikaan voikin olla hiljaista.