Ihme mies ja minä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piia"

Vieras
Mitä mieltä ootte tästä? 7 kuukautta viestitellyt ja soitellut miehen kanssa, jota en ole vieläkään tavannut. Tutustuttiin siis treffipalstalla. Ihastuttiin kai toistemme kuviin...ja ihan oikeesti on sen mies näköinen kuin kuvissa, meinaan facebookin kauttakin. Mutta ei uskalla tavata mua, se mies siis...pelkää kuulemma suhteita. Mulla taas on ollut muitakin suhteita tänä aikana, mutta silti pidetään yhteyttä senkin kanssa. se vaan kiinnostaa mua ihan hirveesti. Aina jompikumpi lähettää jonkun viestin, vaikka vähään aikaan voikin olla hiljaista.

[QUOTE="vieras";25433600]Jos mies ei halua tavata, niin se ei halua tavata. Syitä voi olla monia.[/QUOTE]

Juu, ymmärrän, Ja luulenkin etten koskaan tule tapaamaan tätä miestä, jollen sitten vahingossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25433617:
Juu, esim että mies on varattu.. Tuli vaan mieleen..

No ei ole, se asia on selvitetty moneen kertaan...ei muuten varmaan pystyis viestitteleen mulle aina mihin aikaan vaan. Tosin mistään ei voi olla varma, mutta luulis silti, että vaikka oiskin varattu, niin haluis tavata jossain vaiheessa..seksin takia

[QUOTE="a p";25433638]No ei ole, se asia on selvitetty moneen kertaan...ei muuten varmaan pystyis viestitteleen mulle aina mihin aikaan vaan. Tosin mistään ei voi olla varma, mutta luulis silti, että vaikka oiskin varattu, niin haluis tavata jossain vaiheessa..seksin takia[/QUOTE]

Ai jaaha...:D Sä olet varmaan antanut sellaisia viestejä huomaamattasi että mies pelkää sinusta koituvan ongelmia tavalla tai toisella jos tapaatte.