Ihme menkat (sis. yök-juttua!!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Elikkä siis mulla on nyt menkat, ja mun mielestä aika oudot sellaiset. Vuoto on melko niukkaa, eikä tuu niitä hyytyneitä klimppejä mitä mulla yleensä tulee, veri on kirkasta.
Ennen näitä menkkoja söin 2,5laattaa pillereitä putkeen (lääkärin luvalla), mahtaisko toi vaikuttaa tohon vuotoon?

Paljon mahdollista.
Täälläkin todella oudot menkat. Pillerit loppuivat viime sunnuntaina, enkä uusia käy hakemassa, kun kolmonen saapi tulla milloin haluaa.
No kuitenkin, alkoivat päivän myöhässä, tulivat todella niukkana 3 päivää ja nyt sitten vuoti yhtenä päivänä enemmän ja sit tulee sitä limaa kanssa, mutta yöllä eikä vielä tänään vuoda paljon mitään. Ihmettelen suuresti, koska usein vuotaa ihan reilusti ja varmasti vielä pitkittyy, jos en pillereitä aloita viikon tauon jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
Paljon mahdollista.
Täälläkin todella oudot menkat. Pillerit loppuivat viime sunnuntaina, enkä uusia käy hakemassa, kun kolmonen saapi tulla milloin haluaa.
No kuitenkin, alkoivat päivän myöhässä, tulivat todella niukkana 3 päivää ja nyt sitten vuoti yhtenä päivänä enemmän ja sit tulee sitä limaa kanssa, mutta yöllä eikä vielä tänään vuoda paljon mitään. Ihmettelen suuresti, koska usein vuotaa ihan reilusti ja varmasti vielä pitkittyy, jos en pillereitä aloita viikon tauon jälkeen.

Mäkin oon yleensä vuotanu niinkun Niagaran-putous, mutta nyt pärjäis vaikka koko päivän yhdellä tamppoonilla..

Mä kanssa. Tosin mä tässä mietin, josko tekis sen testin ja kattelis mitä näyttää. Jos plussaa, niin on sitten pillerit pettänyt ja jos negaa, niin on varmaan tästä stressistä johtuu tai jotain. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
Mä kanssa. Tosin mä tässä mietin, josko tekis sen testin ja kattelis mitä näyttää. Jos plussaa, niin on sitten pillerit pettänyt ja jos negaa, niin on varmaan tästä stressistä johtuu tai jotain. :)

Mietin kans, että josko ihan huvikseen hakis testin ja kattois mitä se näyttää..
Kun ei kyllä tosiaan oo mulle normaalit menkat.. Ei oo edes ollu sellanen menkkamainen olo!