E
evab
Vieras
Siis viime viikolla soitti Diakonissa mulle ja sanoi että he ovat ajatelleet että jos haettais sellaista tuetut lomat niin diakonissatoimisto maksaisi se omavastuuosa ja matkakulut.. ja olin suu auki kun en oo vuoteen tai pitkästyi yli ollut missään tekemisessä diakonissatoimiston kanss.... no sanoin että kyllä kiitos kelpaa... no maanantaina soitti perhetyöntekijä vuoden tauon jälkeen että saisko meidä nimi laittaa sellaiseen listaan kun diakonissatroimisto jakaa jouluavustusta että mekin saataisi sellainen taas seisoin suu auki että mitä..
on meillä tiukka rahatilanne kun itse olen kotona työttömänä lasten kanssa ja töihin ei pääse vaikka haluaisikin ja on yrittänyt kovemmin kuin voisi uskoakkaan.. mutta ei niin eil... mutta ihmettelin vaan tuota kuin ne soittti sieltä ja kun ei oo yli vuoteen ollut niitten kanssa missään tekemisessa ettei ne välttämättä tietää meidän tilanne.. mutta mitähän seuraavaks joku soittaa viikon päästä että ootte voittanut 100000? no ei nyt sentään...
on meillä tiukka rahatilanne kun itse olen kotona työttömänä lasten kanssa ja töihin ei pääse vaikka haluaisikin ja on yrittänyt kovemmin kuin voisi uskoakkaan.. mutta ei niin eil... mutta ihmettelin vaan tuota kuin ne soittti sieltä ja kun ei oo yli vuoteen ollut niitten kanssa missään tekemisessa ettei ne välttämättä tietää meidän tilanne.. mutta mitähän seuraavaks joku soittaa viikon päästä että ootte voittanut 100000? no ei nyt sentään...