Susi juttu -taas vaihteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Tää kyllä tapahtu jo viikko sitten, mutta pojalla oli tosi isoa asiaa, kun soitti mulle perjntaina -olin viikonlopun silloin pois.
Hän oli kävelly kaverilta mammalle ja pappalle, aivan keskustassa, mutta niin, että piti kävellä keskustan ohi menevän isontien yli. Tietä ylittäessä oli auto pysäyttäny pojan ja kysyny mihin hällä on matka, kun parin sadan metrin päässä sillalla, keskellä sitä isoa tietä oli susi. No, onneks poika oli jo melkein perillä ja susikin oli kuitenkin eri sunnaassa, mutta päiväpäivältä rohkeammiksi netuntuu tulevan.

Turun seudulla. Täällähän niitä on Kuhankuonon ympäristössä pilvinpimein ja muistaakseni viimeinen susisurma on tapahtunu Mynämäellä, että kyllä tämä oikein perinteistä susialuetta on, nyt ne on vaan tullu taas ihan mielettömän rohkeiksi, havainnot on lähes päivittäisiä.

Onhan noita täälläkin päin pyörinyt, mutta riesaksi en niitä vielä sanoisi.
Kyllä tän kokoiseen maahan noita susia sopii. Mutta mä olenkin niitä harvoja jotka pitää susista :D Ja jos alkavat liiaksi pihalla pyöriä niin onneksi on tuo sudentappaja turvana (kts. profiili) :D

Yhteistyössä