Ihastuttavia käytöstapoja

Tasapuolisuuden nimissä, luetellaan myös oman miehen ihastuttavia käytöstapoja :heart:

1. Lähteissään useamman päivän reissulle, huolehtii suuremmat kauppaostokset.
2. Tekee ruuan aina olleessaan siihen aikaan kotona
3. Älyttömän hyvä selvittelemään riitoja ym hankalia asioita

:heart: :heart:
 
Juu laitoin tuonne toiselle puolelle sellaiset vuodatukset, että vastapainoksi:

1. Viikonloppuisin usein antaa minun nukkua pitempään ja on tytön kanssa, joka herää jo kuuden seitsemän aikaan ja usein tulee herättämään aamiaiselle jonka on laittanut valmiiksi (kahvit keitetty ja kananmunat paistettu jne.)

2. Hieroo hartioita ja jalkapohjia lähes joka ilta. Mahtavaa, kun hartiat tuppaavat menemään lukkoon päätehommissa.

3.Hyvä rakastaja :D

4. Osaa yllättää positiivisesti (viimeksi oli istuttanut kaksi päärynäpuuta pihalle mua ilahduttamaan)
 
1. Huomio minut hyvin. Ojentaa aamukahvin pöytään eteeni, ettei tarvii ite nousta hakemaan, tuo illalla sohvalle voileipiä tai muita herkkuja tai viinilasillisen.
2. On loistava seuramies ja jutunkertoja, löytää huumoria vaikka mistä vastoinkäymisistäkin.
3. Romantikko ja hellyydenkaipuinen seksihullu mies :D

Korjaanpa tuon viimeisen, kun eihän tuo mikään käytöstapa ole, vaikka käytöstä ohjaakin.

Eli 4. Pyytää aina kauniisti, jos haluaa mun tekevän jotain tai haluaa multa jotain. (Hih, eikä tässä nyt ole siis seksistä kyse... :LOL: )<br><br>
 
:flower: On huolellinen asioissa. Osaa huolehtia esikoisenkin matkaan, ilman että tarkistan jokaisen liikkeen! ;)

:flower: Sanoilla ei koreile, mutta pojille sanottu lausahdus illanvietossa kertoo kaiken: " Minun naiseni ovat kotona" - se kertoo kaiken oleellisen! :heart:

:flower: tekee ihan älyttömän hyvää ruokaa! ( Eihän tuo ole käytöstapa, mutta ihana piirre miehessä silti!)
 
Tyllerö
1. Huolehtii etten palele yöllä (peittelee)
2. Hoitaa minua jos olen kipeänä
3. Tekee hyvää ruokaa
4. Lämmittää minulle saunan ja laittaa jalkakylvyn valmiiksi
5. Hoitaa hienosti lasta ja leikkii hänen kanssaan
6. Siivoaa ja käy kaupassa
7. Puhuu, pussaa ja tuo välillä kukkia :flower:
8. On vaan NIIN IHANA! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2007 klo 23:50 Tyllerö kirjoitti:
1. Huolehtii etten palele yöllä (peittelee)
2. Hoitaa minua jos olen kipeänä
3. Tekee hyvää ruokaa
4. Lämmittää minulle saunan ja laittaa jalkakylvyn valmiiksi
5. Hoitaa hienosti lasta ja leikkii hänen kanssaan
6. Siivoaa ja käy kaupassa
7. Puhuu, pussaa ja tuo välillä kukkia :flower:
8. On vaan NIIN IHANA! :heart:
Meillä oli näin myös ennen lapsia ja yhden lapsen kanssa. NYt kun lapsia kaksi ja myös kolmas "lapsi", eli talo, on kaikki jäänyt. Ei kyllä itselläkään enää aikaa romantiikalle. :'(
 
voi kateeks käy noi teidän miehet! Oman miehen plussia seuraavat:
:flower: Ei hermostu herkästi kun komentelen.
.....pohdintaa....
:flower: tykkää kaikista tekemistäni ruuista, pohjaanpalaneistakin
:flower: ei valita, vaikka koti on mullin mallin, kun en jaksa siivota
:flower: ei ole rahan suhteen pihi, mutta on kuitenkin järkevä rahankäytössä
 

Yhteistyössä