ihastutko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vai voinko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vai voinko?

Vieras
koskaan toiseen mieheen vaikka olet onnellisesti parisuhteessa/naimisissa?
Onko suhteessa aina jotain vikaa jos on vähän ihastunut miehen ystävään?

Minä nimittäin oon ihastunu miehen yhteen hyvään ystävään. Tämä ihastus käy aika usein meillä saunomassa, pelikavereita kun mieheni kanssa ovat. Koskaan en ole nähnyt ihastukseni seurustelevan enkä lähtevän edes baarista kenenkään mukaan. Hän on vähän ujo tai oikeastaan vain rauhallinen, juttelee kyllä kun on sellainen hetki, ettei tarvitse hauskuuttaa ketään. Olen muka havainnut välillämme jotain värinää, liekkö kuvittelua/toiveajattelua.
Kerran ihastus käytti kättään reidelläni. Ja viimeksi kun mieheni oli viihteellä tämän kaverin kanssa enkä minä ollut mukana, niin tämä ihastus oli kehunut minua, että: " on se Xxxxx aika mukava". Kuullostan joltain teinitytöltä joka on päässyt vähän juttusille ihastuksensa kanssa! En voisi kuitenkaan pettää miestäni... kai...

Oi kyllä.
Ja kaiken pitäisi kai olla suhteessa ihan hyvin. Oli kuin minun kirjottama juttu :p

Paitsi että mä kyllä kaipaankin sellaista huomiota muiltakin miehiltä, ja ehkä olen vähän flirtti...

no pitkässä suhteessa ihastuksia tulee ja menee. itsestä on sitten kiinni, että tekeekö jtn asian eteen. ruoho tuppaa aina olemaan vihreämpää aidan toisella puolella, mutta sitten kun aidan yli pääsee, niin onko sittenkään?

Kyllä mä olen ihastunut useampaankin ihmiseen ihan onnellisen 8-vuotisen parisuhteen aikana. Jotkut persoonat vaan ovat niin kiehtovia että jotenkin vievät hetkellisesti mukanaan :) Ja mieskin on myöntänyt ihastuneensa esim. entiseen työkaveriinsa ja yhteen mun opiskelukaveriin :)

On eri asia tunnistaa ja hyväksyä se että joku miellyttää persoonana ja jossain vaiheessa se tasaantuu, kuin oikeasti alkaa enemmänkin "himoita" kyseistä tyyppiä ja miettiä vakavampia juttuja. Itsellesi sun täytyy selvittää mitä tasoa tämä ihastus on ja miten päästä siitä yli vai mitä tehdä :)

Mutta onko sillä mitään väliä, onko välillänne jotain? Pystyt jättämään ihastumisen ihan omaksi jutuksi, ja ajatuksen tasolle, jos olet onnellinen nykyisessä suhteessasi.

Joskus mietin voisiko olla mahdollista suudella ihastuksen kanssa edes ihan vähän, mutta kiinnijäämisen pelon ja omantunnontuskien takia en voi tehdä mitään. Entäs jos ihastuu vielä lujemmin? Ei Ei. En ymmärrä missä mättää, että hän ei seurustele, on mukava ja komea mies, leveät hartiat ja litteä vatsa...hhh... niin ja ammatti ja työpaikka, ei hulttio tai liukas playboy.

Alkuperäinen kirjoittaja vai voinko?:
Joskus mietin voisiko olla mahdollista suudella ihastuksen kanssa edes ihan vähän, mutta kiinnijäämisen pelon ja omantunnontuskien takia en voi tehdä mitään. Entäs jos ihastuu vielä lujemmin? Ei Ei. En ymmärrä missä mättää, että hän ei seurustele, on mukava ja komea mies, leveät hartiat ja litteä vatsa...hhh... niin ja ammatti ja työpaikka, ei hulttio tai liukas playboy.

Älä tee mitään hätiköityä. Sä syyllistät siitä itseäsi todella pitkään ja pahasti eikä se ole sen arvoista. Ihastukset tulee ja menee, hyvä parisuhde pysyy kun siitä pitää huolta.

Alkuperäinen kirjoittaja vai voinko?:

Et voi suudella. Munaat itsesi täysin, sillä mies on miehesi ystävä. Miehet on aika solidaarisia näissä jutuissa ja saattaa ihan piruuttaan testata sua. Tai kuvittelet koko jutun.
Turhautunut pikku vaimo.

Niin, ei saa hätiköidä. Täytyy rueta ajattelemaan jotain muuta. Tuli vaan mieleen kun mies on viikonlopun poissa kotoa ja ihastus on varmaankin jossain liikenteessä... Onneksi huomenna töihin meno, ettei tule mitään päähänpistoja..

No en oo kyllä itessäni tollasii piirteitä huomannu, en sitä paitsi etes kovin helposti ihastu kehenkään. Sinkkunaka en ihastunu oikein juurika kehenkä, en tiä, miehessä täytyy vaan olla aika lailla sitä jotaki mikä vetoo. Sattumoisin omassa sitä on, mutta kyllä on joutunukki ennen sitä pettymään muutamia kertoja, nyt osaa sit arvostaa sitä mitä on.

Yhteistyössä