Tapasin netissä kolme viikkoa sitten pojan. Poika kertoi heti alussa, että tyttökaveri on jättänyt hänet vasta ja hän on siirtynyt taas sinkku elämään. Juttelimme netissä muutaman viikon ja sitten näimme. Ensi tapaamisen jälkeen sovimme jo samana iltana uudet treffit. Treffit sujui hyvin ja vielä treffien jälkeenkin poika kiitteli kivasta illasta. Vielä samana iltana poika alkoi juttelemaan koneella. Perjantaina poika kävi baarissa, samoin lauantaina, olihan hänellä pitkästä aikaa viikonloppu vapaa ja kavereita käymässä. Lauantaina poika sitten kertoi minulle, että hän oli tullut surulliseksi kun oli kuullut exänsä seurustelevan ja ei ole vielä valmis uuteen suhteeseen (halusi kertoa kuulemma siksi, että olen nätti, ihana ja kiltti ihminen, jota hän ei halua satuttaa), onko tämä tapa kertoa minulle, että ei halua tapailla/tutustua tai mitään? Seuraavana aamuna poika alkoi taas koneella kertomaan, miten hänen ilta oli mennyt ja kyseli myös minulta, että miten minun meni -juttelimme muutaman tunnin. Tänään en olekkaan kuullut sitte pojasta mitään. En oikein tiedä nyt sitten, että missä mennään, kannattaako itsekkään ottaa edes yhteyttä, kannattaako odottaa toiselta yhteydenottoa vai halusiko tosiaan "katkaista välit" sillä, että kertoi exästään, haluaako vähän vain hidastaa tutustelumme tahtia vai mitä?!? Onko kellään kokemuksia vastaavasta?