E
elämä on nyt
Vieras
Toivottavasti et hanki lapsia.
Lapset sopeutuvat. Tärkeintä että vanhemmilla on hauskaa koska lapset vaistoaa jos vanhemmat ovat kyllästyneitä tai onnettomia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toivottavasti et hanki lapsia.
Ei ole käynyt eikä käy mulle kokonaisvaltaisesti koskaan. Kyse on edelleen omistautumisen asteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30246668:Allekijoitan tämän.
Olen kerran hölmöyttäni antautunut kokonaan.. joka sitten satuttikin paljon.
Olen kuitenkin sitä mieltä että se kannattaaa.."ikääntyvänä" rimakauhu tulee vastaan.
Kyllä, rakastan nyt. Paljon, hurjasti, mutta en enää koskaan niin että pääsee näkemään herkän vapisenvan sydämeni.
Kukaan ei pääse enää sinne..sieltä on niin pitkä matka omille jaloilleen.
Kirjoitat TOSI sielukkaastiLähes aivan kuin tekstiäni, tai siis mä olen myös pohtinut tuota että katoaako herkkyyden taso. Pyrin siihen, ettei se katoaisi. Liika virheiden karttelu ei ole hyvä. Mutta siinä myös palaa, rajusti.
Tässä musiikkia, jota kuuntelin tässä samalla kun luin tätä:
[video=youtube;BoSoQzoBBZI]https://www.youtube.com/watch?v=BoSoQzoBBZI[/video]
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30246709:Kiitti![]()
Olet ehdottomasti samanhenkinen ihminen kanssaniHarmi kannaltani että varattu
Hengenheimolaisia on tietenkin hyvä olla netissä
![]()
Niin, mutta yleensä onnellisuus liittyy omistautumiseen. Minä en koskaan voisi olla "ihan kiva" -suhteessa. Siis tarkoitan, että jos kotona menee tarpeeksi hyvin niin eivät muut vain syvemmin kiinnosta. Tähän olotilaan tulisi pyrkiä. Ihastuminen vakavalla mielellä jää pois, vaikka voi pitää jotain ihmistä mukavana, viehättävänä, tms. Eli suhtautumisessa toinen on keskus, ei jotain, jonka voi heittää pois sieltä keskeltä. Siksi aloin epäillä, ettei ap:n suhde ole tarpeeksi hyvä, mutta täähän on tulkintaa.
Ei ole käynyt eikä käy mulle kokonaisvaltaisesti koskaan. Kyse on edelleen omistautumisen asteesta.
Mäkin joskus tiesin, että en koskaan sitä tai tätä. Siitä on jo kauan aikaa. Mitä tässä välissä tapahtui?
Jotain, mitä tavataan kutsua elämäksi.
Ei "elämä" tarkoita kaiken virtaa.
Kulmat, partikkelit vievät energiaa - elämää - pyöreys, aallot eivät.
Jotenkin tuntuu, ettet ole halukas luopumaan kulmistasi, vaikka ne vievät energiaa. Sääli.
En ole koskaan uskonut totaaliseen kulmattomuuteen vaan kyseessä on voimakenttä.
Kovan & särmikkään ja pehmeän & pyöreän välissä on lukematon määrä eri variaatioita. MYÖS naisilla. Tasapaino on kaiken avain.![]()