Ihastunut naapuriin, auttakaa naiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isi-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Isi-80

Uusi jäsen
12.08.2012
3
0
1
Heippa,

Mulla olis lähinnä naisille yksi kysymys.

Haluaisin tutustua paremmin naapuritalossa asuvaan äippään, jolla on samanikäinen poika kuin mulla. Molemmat siis eronneita.

Tavattiin kerran tänä kesänä hiekkalaatikolla ja juteltiin mm. parisuhdetilanteesta. Tämä nainen jäi mun mieleen ja haluisin ehkä tutustua paremmin. Jos ei muuta niin poika (alle 4-vee) saisi leikkikaverin.

Tiedän naisen nimen ja missä hän asuu mutta en ole törmännyt häneen enää tuon jälkeen. Kerran kävin soittamassa ovikelloa mutta huonolla menestyksellä.

Nyt mietin että kävisinkö uudelleen oven takana ja jos ei ketään olisi kotona/kukaan ei avaisi ovea, laittaisin lapun postiluukusta. Mutta olisko tämmönen omituista teidän mielestä?

En haluaisi olla tungetteleva. Ehkä hän olikin kotona mutta ei halunnut avata ovea...Toisaalta jos en tee mitään, ei mitään todennäköisesti tapahdukaan. . .

Olette siis molemmat vapaita? Käy uudelleen soittamassa ovikeloa ja kysymässä pääsisiko Niko leikkimään Petterin kanssa. Kyllä he joskus ovat kotona. Jos eivät ole niin jätä lappu, Matti kävi Petterin kanssa kysymässä Nikoa hiekkikselle. Kävisikö joku toinen päivä? Pun nro ja nimet.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Hei!
Tekstisi oli kiva ja vaikuttaa rehdiltä.. Soita kyseisen naapurin ovikelloa ja sano suoraan, että tavattiin silloin ja silloin, toivottavasti en ole tunkeileva, mutta viimeksi kun tavattiin hiekkalaatikolla, minulle jäi mukava tunne juttelustamme ja ajattelin, että voitaisko joku päivä mennä uudelleen hiekkalaatikolle leikkimään lastemme kanssa ja siinä samalla jutella lisää.. ;)

laita kirje postiluukusta :) älä kuitenkaan tunnusta heti kiintymystä, anna numerosi ja ehdota esimerkiksi kyläilyä lasten kerta tai yhdessä pihalla lasten kanssa oloeskelua.

Vielä edelliseen..: Jos olisin se naapurin nainen, niin tuntuisi luultavasti mukavalta, jos naapurin sinkkumies rehellisesti kertoisi minun seurani olleen virkistävää. Ei lasten leikkiminen tietenkään myöskään huono, mutta kukapa meistä ei tykkää siitä, jos joku tykkää.. :)

Hyvä, kiitos kaikista kommenteista!
Kukaan ei pitänyt ajatusta ovikellon soittamisesta/lapun jättämisestä hölmönä/hulluna, joten taidanpa tehdä sen uudelleen sopivan hetken tullen.

Ja juuri se oli ajatus, että ensin pyytää vaan "Nikoa" ja siinä samalla äitiä leikkimään "Petterin" kanssa hiekkalaatikolle. Sitten siinä voi tunnustella maaperää ja pyytää kahville yms. Onneks ei mennyt noi lasten nimet oikein. . .se olis ollu pelottavaa;)