Ihastunut mies työpaikalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nää on varmaan taas näitä naisten "kuvittelen kaikkea" -juttuja, mutta eräs mies pyörii mielessäni. Olen vuoden sisään eronnut 8 vuoden suhteestani eikä pitkään aikaan ole kokemusta oikein suhteiluista. ..

Nyt olen parin kuukauden aikana aina kerran viikossa törmännyt työympäristössä erääseen herraan. Käyn kerran viikossa hänen toimipisteessään piipahtamassa, ja asioin hänen työkaverinsa kanssa. Hän on siinä lähes aina ollut paikalla ja olen nyt kiinnittänyt huomiota hänen elehdintäänsä.

Kun tulen paikalle aina pitkän käytävän läpi jossa on kaksi palo-ovea, hän tuijottaa minua koko matkan ajan kun olen näkyvissä. Kun olen hänen kohdillaan hän alkaa aina hyvinkin hermostuneen levottomasti tärisyttämään jalkojaan ja heiluu penkissä hermostuneena. Ja Samalla hän jatkaa tuijottamista.

Asioin pikaisesti hänen kaverinsa kanssa ja jos joku juttu on kesken tai he heittävät huulta, pyrkii hän enemmän puhuessaan työkavereilleen ottamaan kontaktia minuun kuin työkaveriin. Huulenheitossa hän nauraa ja katsoo minua hermostuneesti.

Sitten jos käyn jossain toisessa toimipisteessä pikaisesti ja takaisin tullessa hän tuijottaa taas.

Tämä toinen työkaveri taas ei toimi samoin vaan kommunikoi moikkaamalla eikä katso kuin tervehtiessä jne.
Se vaan kun tämä toinen mies tässä toljottaa kuin pieni koiran pentu minua.
Vielä kun kävelen pois, näen lasiovesta kun hän katsoo perääni.

Tämä käytös ei ollut ihan alusta asti näin tällaista vaan hermostuneisuus ja katseet on lisääntynyt. Ja nyt olen parin viikon aikana alkanut itse tuntemaan tähän mieheen lievää ihastusta. Hän on ujo ja niin minäkin joten tuntuu että olen umpikujassa.
Mielestäni nämä merkit viittaavat että mies on vähintäänkin vähän kiinnostunut?

Haluaisin edetä tästä vähän jotenkin mutten tiedä mihin ja miten sen tekisin. En kuitenkaan tunne miestä ollenkaan. Emme edes ole yhdessä jutelleet keskenään, aina vaan kolmannen osapuolen kanssa. Mietin aina pitkin viikkoa valmiiksi miten lähestyn ja sitten iskeekin ujous ja menen ihan puihin.

Eli kuinka on, olenko kuvitellut kaiken, mitä mieltä olette? Uskallanko tehdä aloitteen, etten vaan olekkin keksinyt kaikkia singnaaleita itse ? Mielestäni miehen "en saa irti katsettani tuosta naisesta " on aika selvä merkki ? Olen pannut merkille, että jos tilaan tulee muita naisia tai miehiä, ei hän käyttäydy heitä kohtaan samoin, ei tuijottele.
Tää on nyt pitkä ja huonosti muotoiltu viesti, mutta ujona haluan jonku ulkopuolisen antamaan itselleni varmistusta, ennen kuin nolaan itseni lähestyvällä tätä miestä. Ja ehdotuksia otetaan vastaan mitä sanon hänelle jos vielä näämme. On nimittäin mahdollista että jatkossa enne enään näe, sillä 1.7 alkaen tulee työympäristöön muutoksia ja en tiedä milloinhan hän pitää kesälomiaan. Apuaa .. :D

Mutta ne katseet on normaalia jotenkin intensiivisempiä ja syvemmin kutsuvia ja vetoavia ja niin ihania!! :D olen 26, mutta tuntuu kuin olisin taas peruskoululainen. Niin ihastunut!!

Kaikki näpyt eivät ole sukupuolitauteja. Esim. helmipapulat ovat täysin normaali ilmiö terskassa. Valkoisia näppyjä, joillakin enemmän ja joillakin vähemmän.

Tää on se syy, miksi monilla on esari edessä kun filmailevat itseään.

Kuulostaa kivalle ihastumiselle. Ota rohkeasti vaan yhteyttä (kahden kesken). Jos oletkin väärässä, tai jokin menee pieleen niin sinun ei tarvitse 1.7 jlk olla posket häpeästä punaisena töissä ;).

Harva tykkää pahaa jos sinkku sinkkuna rehellisesti kysäisee treffeille tms. Jos kysyttyä ei kiinnosta, niin eiköhän osaa perääntyä kohteliasti.

Tsemppiä (y).

Kuulostaa kivalle ihastumiselle. Ota rohkeasti vaan yhteyttä (kahden kesken). Jos oletkin väärässä, tai jokin menee pieleen niin sinun ei tarvitse 1.7 jlk olla posket häpeästä punaisena töissä ;).

Harva tykkää pahaa jos sinkku sinkkuna rehellisesti kysäisee treffeille tms. Jos kysyttyä ei kiinnosta, niin eiköhän osaa perääntyä kohteliasti.

Tsemppiä (y).

Jep. Nyt vaan en tiedä mitä sanoisin kun tulee aina niin kumma olo, enkä ole kovin hyvä näissä. Ehkä niitä näitä jaarittelu alkuunsa voisi toimia?

Mutta en tiedä miten pyydän hänen numeroaan vaikuttamatta friikiltä. En ole koskaan itse tehnyt aloitetta tämmöisessä tilanteessa. Toivottavasti se ei lähde lomille ennen heinäkuuta. :)

Ja toivottavasti se ei käydä juhannusheilaa ennen tässä välissä :mad:

Kysyt siltä, että mentäiskö kahville/oluelle/jonnekin muualle joku päivä tai ehdotat että vaikka ens tiistaina. Jos se haluaa lähteä, kertoo sen kyllä ja numeroiden vaihto sujuu itsestään. Kahden kesken tekisin tämän ;).

Entä jos pyydät tämän tyypim facebookissa kaveriksi? Tai soitat hänen työnumeroon jonkun käynnin jälkeen ja sanot, että olisit halunnut pyytää yhdelle töiden jälkeen, muttet kehdannut tms.

Tai pyydä mies röökille tai kysy käydessäsi haluaako joku lähteä lounaalle (todennäköisesti tämä mies on ainut halukas, jos olet tulkinnut tilanteen oikein).

Mun mielestä tommonen muiden edessä ulos pyytäminen on pahinta jännityksen kannalta, siksi yrittäisin keksiä jonkun keinon tehdä tuttavuutta ilman työkavereiden läsnäoloa.

Ihan täs tulee nuoruus mieleen...heh
Ehdotan lappua. Eli teet jotain asiaa sen luo, katsot syvälle silmiin ja höpötät jotain, otat vahingossa kädestä kiinni, laitat puristetun paperipallon jossa on viestisi sen käteen ja jos se yrittää lukea sitä yms, niin pistät sen sormet nyrkiin sen pallon ympäri ja poistut.

Sinä on sitten se mitä haluat sanoa, Yksi sana/kuva tai puh.numero yms yms.

Aika vaikea sanoa. Voi olla että mies on ihastunut tai ainakin kiinnostunut sinusta. Itse olet ihastunut ja sen takia on myös mahdollista että tulkitset väärin. Ihastuneena sitä usein näkee signaaleja, joita ei välttämättä oikeasti ole.

Onneksesi on vuosi 2016 ja on ihan hyväksyttyä naisen tehdä eka aloite. Pyydä käymään klassisesti vaikka kahvilla. Sen jälkeen olet jo viisaampi asian suhteen.

Kysy tulisko hän piparille. Takuulla tarttuu tarjoukseen ja sitten voitte katsoa tuleeko jatkoa vai jälkikasvua. Kun tarjous on tarpeeksi houkutteleva, lähtee vastahakoisemmatkin eivätkä jää kilpailuttamaan tuleeko vielä kiinnostavampia tarjoutksia. Eli valttikortti vaan pöytää eli kyllä kunnon pipari miesten baariillan voittaa ei kannata pihdata.