ihastunut kaverin mieheen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikki

Vieras
Olenko aivan sairas...jo jonkinaikaa läheisen tyttökaverini mies on kiinnostanut ja tunne ei ole yksipuolista.En ikimaailmassa tahtoisi pettää mutta miten selviän tunteitteni kanssa?Tiedämme molemmat mitä mieltä toisistamme olemme,mutta emme halua rikkoa omia liittojamme.Tämä on äärimmäisen vaikeaa ja haikeaa...auttakaa!

Mä just tänään puhuin yhden kaverini kanssa joka on tullut avomiehensä ja ystävänsä toimesta petetyksi, itseasiassa nyt menneenä viikonloppuna.

Oli tosi huonona. Kaikin puolin paska tilanne.

Mä koittaisin välttää sen miehen kohtaamista viimeiseen asti, mutta kaverin varpaille en astuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja paniikki:
pettämään emme ole alentuneet mutta kiinnostuksen olemme näyttäneet toisillemme,kukaan muu ei tiedä.tahtoisi vaan niin kovasti jotain muuta...

Oma on ystäväsi, ja miehesi. Tiedätkö miltä tuntuisi siitä sun kaveristasi jos tietäisi että te tiedätte toistenne tunteista, olette ehkä puhuneet niistä, mutta ystävälle sen oma mies ei olisi puhunut mitään, tai sinä sinun miehellesi...

Mulla olisi niin petetty olo. Todella.

jaa-a. se vaan taitaapi olla se tunne mikä siua vetää. ei se arki hänen kanssaan välttämättä mitään ruusuilla tanssimista ole vai tunnetko hänet ns. kumppanina? eli tiiätkö mimmonen kumppani hän on? monikin ihastuu juuri niihin parhaisiin puoliin jotka yleensä kaverisuhteessa näkee mutta ei tiiä ollenkaan että mimmonen kumppani toinen on. se voi hyvinki olla että jos lähet ottamaan selevää, menetät miehes, etenki ystäväs ja se ystäväsi mieskin voi osoittautua niin paskaksi parisuhteessa että lähet lätkimään.

suosittelen unohtamaan ja jatkamaan omaa elämää. haavekuvat eivät ole todellista elämää.

Jäitä hattuun ja etenkin housuihin!

Yhdestä pommista kaveripiirissä sanoi eräs vanhempi herra kyllä että: "Kiimasta vittua ei pidättele mikään". Samana iltana se pommi sit rähähti ja sirpaleita kootaan vieläkin. 6 v ja mikään ei palaa enää ennalleen - meni lapsuudenystävyys sekä naiseilta että miehiltä, meni vähän rahaa ja kaikkee sellaista. Rumaa jälkeä. Ei ehkä kuitenkaan kannata

Yhteistyössä