Ihastunut kaipaa apua :)

  • Viestiketjun aloittaja Mokasinko mahkuni? :)
  • Ensimmäinen viesti
Mokasinko mahkuni? :)
Tutustuin lomalla erittäin mukavaan mieheen. Hän oli aika pitkälti kiinnostunut minusta ja lähestyi minua siis itse.En kuitenkaan vielä tuolloin kuvitellut tapaavani häntä uudestaan. Hän antoi käyntikorttinsa ja pyysi soittelemaan. Meillä synkkasi kivasti, mutten uskonut olevani valmis parisuhteeseen saati deittailuun... Erostani on jo 4 vuotta, enkä ole kiinni siinä suhteessa, mutta olen elätellyt toiveita yhden toisen ihmisen suhteen pitkään.

Mietin miestä 24/7 ja kaduin, etten ollut innokkaampi. En soittanut, mutta laitoin sähköpostin kuukauden tauon jälkeen... Hän tarttui siihen muutaman päivän viiveellä työmatkan vuoksi. Sanoi, että luuli minun jo unohtaneen hänet ja että tapaisi minut mielihyvin uudestaan. Hän kutsui minut täksi viikonlopuksi kotikaupunkiinsa, mutta en voinut lähteä, koska olen kipeänä (flunssa, yskä, ääni pois).

Laitoin tekstiviestin, koska en OIKEASTI saanut ääntä pihalle soittaakseni. Sanoin, että tapaan hänet mielelläni, mutta nyt en flunssani vuoksi voi. Pyysin miestä ehdottamaan uutta päivää..., mutta eipä ole vielä ehdottanut... Kuulostikohan se tekosyyltä? Ilmeisesti?

Kehtaanko vielä soittaa hänelle, vai olenko sössinyt tilaisuuteni ;-)

Ideoita.
 
vieras
No soita heti, niin mies kuulee äänestäsi, että olet oikeasti kipeä, etkä vaan keksinyt tekosyytä vältelläksesi miestä. Uskoisitko itse, jos mies peruuttaisi viime hetkellä tekstarilla tapaamisen?
 

Yhteistyössä