ihastun toisiin miehiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viona

Vieras
Tää on niin tätä..
Ollaan oltu miehen kanssa 7 vuotta yhdessä, 2 yhteistä lasta ja itsellä kuitenkin ikää vasta 22 vuotta! Aluksi kaikki sujui kuin unelma..oltiin tosi onnellisia.. Sitten mies muuttui, käytti henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja paljon turhia riitoja. Silloin tällöin kun baareissa innostuttiin käymään muutui ERITTÄIN mustasukkaiseksi (ei päästänyt yksin liikkumaan, otti rahat pois yms.). No erään kerran juttelin miespuolisen kaverimme kanssa, kun mies ryntää tönimään toista ja raivoamaan että huora jne...ja lopuksi lähetti äidilleni viestin, että lapsesi on huora!
Sen jälkeen suutuin tosissani, en jaksanut enää yrittää ja olin täysin valmis eroamaan.
Mies kuitenkin murtui täysin ja itki saada uutta mahdollisuutta. Annoin sen.
Mieheni muuttuikin täysin erilaiseksi ja on ollut ihana mies viimeiset 3 kuukautta.
Tunteeni ovat kuitenkin muuttuneet, en tunne enää himoa ja suuria tunteita tätä kohtaan, vaan olen ihastunut uuteen mieheen. En tietenkään kerro tästä toisille, enkä ihastukselleni, mutta usein mietin millaista olisi toisen miehen kanssa.
Kuulostaako tämä kenenkään korvaan tutulta?
Rakastunko mieheeni enää uudelleen.. onko jokaisella tälläisiä ihastumisia..?

aina ihastutaan, mutta älä tee sitä lapsillesi.

Sinun käytöksesi on inhimillistä, kun toinen pyytää anteeksi ja on juuri sitä mitä toivotkin, niin olet päämääräsi saavuttanut ja sinusta tuntuu siltä, että et saa enää vastusta hänestä ja voit vaikka olla hieman ylimielinen. Julma voittaja voi vaikka hieman polkea toista maahan...

Voin vannoa, että mustasukkaisuuten ei ole ollut minkäänlaista aihetta!
Tunnen vain itseni tyhmäksi kun siedin niin kauan huonoa kohtelua..
Tuntuu kohtuuttomalta unohtaa noin vain kaikki hetket jolloin mieheni on minua satuttanut ja yht`äkkiä kaiken pitäisikin olla kunnossa! En pysty muuttamaan menneisyyttä, mutta tulevaisuuden kyllä.. mutta en vain tiedä mihin suuntaan kaiken tämän jälkeen!

katso nyt tyttö peiliin, kun miehesi käyttäytyy kuin tahdot , niin se ei riitäkään, vaan haluat menneiden oikeuttavan sinut pettämään.
Eroa ja ala yh:ksi. Mieti vasta sitten miten voisit harrastaa muita suhteita, älä loukkaa tietoisesti, siihen et saa meiltä lupaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmas nainen:
kuin että ehkä miehesi oli sittenkin oikeassa kun lähetti äidillesi tekstarin..

Sitä en sano että väkivaltaan pitäisi alistua!

Sinä nicillä kolmas nainen olet valinnut oma nimesi oikein itse olet ja toivottavasti miehesi on sen sulle kertonut:)

Kukaan ei siis kukaan puolisoaan kunnioittava nimittele huoraksi oli tilanne sitten miten tosi tahansa.. Sanon tämän vain siksi, että sellaista ei saa koskaan sanoa rakastetulle. Minusta ap:n rakkauden romahdus on täysin oikeutetu noin pentumaisesta miehensä käytöksestä..Ihan hirvittää millaisen kuvan naisen kohtelusta miehesi antaa teidän yhteisille lapsille. Jahas ja keskenkasvuisuudestahan tuo kertoo, anopin pitäisi puutua ja puhutella tollainen vävy. HYI OLKOON. Se että ihastut suhteen ulkopuolisiin, no sitähän tapahtuu ihastumisia yhtenään. Se mitä teet on eri asia, jos viet asiat ajatuksistasi eteenpäin on epäreilua miestäsi kohtaan oli tämä ukkosi kuinka paska tahansa.

En ole aikeissa pettää miestäni, olen vain hämmentynyt tilanteesta. Tuntuu uskomattomalta, että mies muuttui yhdessä yössä unelmaksi.. en vain ole varma voinko luottaa siihen, säilyykö tämä tila!
Ihastumisesta en aio missään nimessä tuoda julki kenelleekkään.. se ei ole todellakaan oikein! Mietin asiaa myös lasteni kannalta, mutta niinhän sitä sanotaan että yksin on parempi kuin onnettomana suhteessa.
Kunpa saisin tunteeni, intohimon takaisin ja sen että voisin katsoa toista suoraan silmiin ja olla rakastunut.. Tahtoisin todella jatkaa avioelämäämme, en vain tiedä onnistunko!

Tiesin, että oli virhe pohtia asioitaan täällä! En varmasti ole huora, enkä milloinkaan ole puolisoani pettänyt.

Mutta kiitokset kuitenkin asiallisille kommenteille!
Yritän todellakin muuttaa suhtautumistani mieheeni!

Ikävä tilanne sinulla! Varmasti on vaikea luottaa siihen, ettei fyysinen väkivalta toistu taas joskus, jos hän on sinua aiemminkin pahoinpidellyt! En tiedä, että voiko ihminen muuttua, mutta valitettavan usein kerran lyönyt voi lyödä toisenkin kerran, mutta toisaalta taas eihän sitä koskaan tiedä, vaikka hän aikuistuisikin! Kaveri tuossa kertoo samaa, että hänkin on aiemmin, nuorempana, lyönyt, mutta enää ei tulisi mieleenkään.

Mutta älä tosiaan ryhdy uuteen suhteeseen, ennen kuin entinen on ohi.

Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja lilli*:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmas nainen:
kuin että ehkä miehesi oli sittenkin oikeassa kun lähetti äidillesi tekstarin..

Sitä en sano että väkivaltaan pitäisi alistua!

Sinä nicillä kolmas nainen olet valinnut oma nimesi oikein itse olet ja toivottavasti miehesi on sen sulle kertonut:)

Kukaan ei siis kukaan puolisoaan kunnioittava nimittele huoraksi oli tilanne sitten miten tosi tahansa.. Sanon tämän vain siksi, että sellaista ei saa koskaan sanoa rakastetulle. Minusta ap:n rakkauden romahdus on täysin oikeutetu noin pentumaisesta miehensä käytöksestä..Ihan hirvittää millaisen kuvan naisen kohtelusta miehesi antaa teidän yhteisille lapsille. Jahas ja keskenkasvuisuudestahan tuo kertoo, anopin pitäisi puutua ja puhutella tollainen vävy. HYI OLKOON. Se että ihastut suhteen ulkopuolisiin, no sitähän tapahtuu ihastumisia yhtenään. Se mitä teet on eri asia, jos viet asiat ajatuksistasi eteenpäin on epäreilua miestäsi kohtaan oli tämä ukkosi kuinka paska tahansa.

Tuota kohtaa minkä olit minulle tarkoittanut..en valitettavasti osannut "suomentaa" ymmärrettävään muotoon.

myy seksiä ( vaikka tuntuu että huoraksi sanotaan sellaista naista joka nauttii ja haluaa seksiä tai käy vieraissa)
Ainoa kerta elämässäni kun olen oikeesti huorannut: otin exältä suihin viidelläkympillä (oltiin vähän kännissä kumpikin), se olis halunnut sitä useamminkin...
En mä silti itteeni huoraksi tunne tai en tiedä pitäiskö sen tuntua joltain erityiseltä?

no niin.. nyt on sitten se unelma poissa!
Eihän tuo enää lyönyt ole, mutta monta kertaa lähellä ollut!
Eihän nuo lupaukset mihinkään riittäneet, jonkin aikaa jaksoi kotitöitöä tehdä ja muuta..ei enää!

Kävimme myös ensimmäisen kerran baarissa tuon episodin jälkeen..HUH huh
Ilta alkoi hyvin.. tunti ennen lähtöä mies sanoi useaan kertaan, et sitten juo. Sanoin juon vain vähän tunnelmaan. Mies suuttui.
Pääsimme perille, paikalla oli paljon tuttujamme ja istuimme tietenkin heidän seuraan. Sanoin että käyn vessassa, mies tuli ovelle odottamaan..
Tämä toistui koko illan ja kun mies kävi vessaassa oli minun lähdettävä odottamaan ovelle. Halusin käydä tilaamassa, mies tuli mukaan (ja päinvastoin). Ilta ajautui siihen että aina kun poistuimme ystäviemme pöydästa, mies vei minut uuteen pöytään aina enemmän syrjästä. No ystävämmehän tulivat perässä ja tämä sama jatkui uudelleen...
Sitten miespuolinen ystävämme tuli kysymään lähdetäänkö toiseen baariin, mieheni sanoi että emme, en puhunut mitään. Syrjässä mieheni kysyi tahdonko lähteä sinne ja vastasin että mennään vain jos sinäkin tahdot.. Siitäkös riita syntyi, alkoi huorittelemaan ja sanoi että mene sinä niiden kanssa jne...

hohhoijaa, taas on anteeksi pyydelty miljoonia kertoja sen jälkeen.. Onpa uskottava!
En enää jaksa.. Olen miettinyt että joulun voimme yhdessä viettää lasten vuoksi, mutten enempää!

Kerroit, että mies oli alussa kaikin puolin hyvä. Mikä hänet muutti? Mietipä sitä, millainen oli elämäntilanteenne, tapahtumat, työ/taloustilanne yms. johon käytöksen muuttuminen ajoittuu?

Nykyisellaan tuollainen väkivaltainen ja sairaalloisen mustasukkainen käytös ei ole tervettä. Mikä vei miehen itsetunnon noin surkeaan tilaan?

Jos mies aikoo joskus vielä päästä entiseksi itsekseen, hän tarvitsee apua oman itsensä löytämiseen ja ymmärtämiseen. Pakottamalla ei taida onnistua muu kuin tilapäinen näytteleminen.

Olet vastuussa itsestäsi ja lapsistanne, joiden elämä pitää tehdä turvalliseksi. Se on nyt ensimmäinen ja tärkein asia, sitten vasta tulee muitten tarpeet. Jos sen saavuttamiseksi tarvitaan ero, se on perusteltu. Rakkaus mieheesi syttyy vasta sitten, jos elämänne muuttuu rakastamisen arvoiseksi. Tottakai sitä voi edesauttaa sillä, että antaa tälle tunteelle tilaa eikä lähde etsimään täydennystä muualta. -Iässäsi ehkä aika iso vaatimus.

Olette ilmeisesti kumpikin nuoria, joten LÄHDE HYVÄ IHMINEN TUOLLAISESTA SUHTEESTA NYT PIAN JA ÄKKIÄ! Mustasukkaisuus on sairaus ja lyöminen on hullua. Ja ne kumpikin ovat piirteitä, jotka pahenevat ajan myötä. Jos yhtään välität lapsistasi, niin lähde. Tai sitten jää, mutta ymmärrä ettei tilanteenne koskaan tuosta parane... paitsi jos mies ei hakeudu hoitoon.

Baarissako teidän suhteen tulevaisuus mitataan, minua ei saisi kirveelläkään baariin örveltämään. Ilmeisesti haluat muita miehiä ja miehesi vaistoaa sen, eikä luota. Kyllä mustasukkaisuudelle voi olla syy.

"Tunteeni ovat kuitenkin muuttuneet, en tunne enää himoa ja suuria tunteita tätä kohtaan, vaan olen ihastunut uuteen mieheen. En tietenkään kerro tästä toisille, enkä ihastukselleni, mutta usein mietin millaista olisi toisen miehen kanssa. "

Toisen kohdalla se menee vielä nopeammin ohi ja sitten tarvitaan kolmas jne... Sitten se vieraskaan mies ei tunnu enää miltään...

Kannattaisi pysähtyä hetkeksi ja funtsia mikä elämässä on tärkeää.

Yhteistyössä