ihastumisia

  • Viestiketjun aloittaja liisa
  • Ensimmäinen viesti
liisa
Onko teillä parisuhteessa elävillä kokemuksia ihastumisista muihin miehiin? Minä olen viimeisen vuoden aikana ihastunut ainakin kolmeen mieheen (opiskelu-, työkavereihin). Ja minulla on kuitenkin täydellinen ja onnellinen parisuhde! Mistähän nämä ihastumiset johtuvat? Kentes juuri ylitetty 30 v. aiheuttaa jonkinlaista kriisiä. Kertokaa kokemuksista.
 
Miracle
Tottakai ihastumisia tulee, onhan maailmassa ihastuttavia ihmisiä pilvin pimein. Ihastuksista saa nauttia, jokaisen on vain mielessään pidettävä, että vastaa aina itse teoistaan.
 
twins
Voi kunpa itsekkin pystyisin siihen, etten pettäis kun ihastun...:(
Itsellä sellainen tilanne juuri ""päällä"", että olen ihastunut korviani myöten yhteen yläaste aikaiseen jätkään, aivan mahtava tyyppi!
Mutta parisuhteeni on myös hyvä(mitä nyt en sitä kestä kun avokkini ""mäkättää"" joka päivä jostain, ärsyttävää), mutta muuten suhde siis hyvä...Vauvaa tässä juuri yritetään jne...
Tuntuu, että pää hajoaa kohta kun en saa tätä ihastusta pois päästäni vaikka yrittäisin...:(
 
Darkangel
Mulla on ollut aivan sama ongelma vastikään..Olin/olen toimivassa suhteessa aivan ihanan tyypin kanssa,mutta olin yhdessä vaiheessa aivan ihastunut myös hyvään kaveriini..Päätin kuitenkin etten riskeeraa tätä suhdetta sen takia.Olen tälläkin hetkellä todella onnellinen,rakastunut ja samalla kovin pelokas.
 

Yhteistyössä