Ihastuminen työkaveriin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HÖH??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HÖH??

Vieras
Tämä kuulostaa nyt tosi hölmöltä mutta..mä olen korviani myöten ihastunut mun työkaveriin, tai se on sellanen mies mitä työni puolesta nään melko usein.
Me heitetään aina jotain läppää ja flirttailua on ilmassa.. Voiskohan se olla oikeesti kiinostunut vai onkohan se sen tyyli vaan?? Se on heittänyt joskus jotain et ""kyllä hän vois tuntee tuon näköiseen naiseen vetoa jne. jne..""
ja miten saisin hänen tarkoitusperänsä selville, enhän mä voi suoraakaan kysyä koska on olemassa suuri riski että sen jälkeen en enää hetkeen kehtaisi töihin mennä..

Ajatteleppas elämää satunnaisen seikkailun tai pikasuhteen jälkeen työkaverisi kanssa..kuinka sitten menisi jos sinä oletkin se ainoa osapuoli joka ajattelee suhdetta vakavammin ja toinen vaan panona..ei taitais yhteistyö enää toimia. Satunnainen läpänheitto ""viattomine"" flirtteineen kuuluu työpaikoille,joissa työskentelee molempia sukupuolia. Lyömpäs melkein vetoa et kyseinen äijä heittää samanlaista läppää muillekkin hameellisille..

Hei, Ota kaikki vaan huumorilla sillä tavalla että on kiva olla töissä, ei siitä kannata yrittää muuta, ethän voi vaihtaa sitten työpaikkaa jos juttu kariutuu ja sit ei enää ole kiva olla samassa työpaikassa. Ihastuksia tulee ja menee , se on ihan luonnollista ja siitä voi nauttia, kunhan vaan ei tee mitään...nauti hyvästä ja arvostavasta seurasta, mutta etsi romanssia muualta..Itse olen ihastunut pari kertaa työpaikallani, mutta pidin visusti ne omana tietonani, ei ollut halua muuta tehdä ,kummatkin ovat varattuja...joten, se on vana elämän suolaa!

Kysy suoraan. sano että on kiva kun hän juttelee ja on niin mukava tms. hän nyt onkaan, mutta mitkä ovat hänen aikeensa sinun suhteen? onko hän vakavissaan vai mitä aikoo.

aikuisilta voi kysyä suoraan menettämättä kasvojaan

ja toi ei oo itsensä tyrkyttämistä!

jos ei jotain tiedä, sitä voi kysyä sellaiselta joka tietää

Mä olen miettinyt asian totakin puolta..ja taas toisaalta ko. ihminen piristää mun työpäiviä niin paljon että en kyllä haluaisi ottaa riskiä minkä seurauksena töihin meno olisi hetken aikaaaika vaivautunutta..

Mutta, mutta kun niin kovasti kiinnostaa..
Kaipa on paras jättää pallo hänelle, reipas ja melko suorapuheinen kaveri kun on kyseessä niin jos kyseessä olisi muutakin kuin normaalia flirttiä niin kaipa jotain selkeämpääkin viestiä hän antaisi..(?)

Eihän siinä ole mitään vaivautunutta. Itse ainakin olen kysynyt muutamalta ja itse asiassa sen jälkeen suhteet ovat olleet vielä avoimemmat ja mutkattomammat.

En ymmärrä miksi ihmiset pelkäävät toisiaan ja pelkäävät avoimuutta.

Elämä on puolinaista peläten.

ehkä se on jonkilaista itsensä suojelua..
En mä halua että se sellainen mukava ""jännite"" väliltä häviää, mutta olisihan se tietysti hyvä olla täysin avoin ja olla selvillä kunkin tarkoitusperistä..

Mun vaakakuppini on kiikun kaakun, siksi kai asiaa täällä mietinkin kun en ole oikein itseltäni saanut vastausta kumpi parempi..

Yhteistyössä