S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneks mä juon viinaa
List of teetotalers - Wikipedia, the free encyclopedia
Hmmmm... Che Guevarakin listalla.
Toi Batmanin tyyli kuvaa kyllä parhaiten syitäni olla juomatta: "Bruce "Batman" Wayne is a strict teetotaler in order to maintain his physical and mental edge."
Tunnistitko minut kuvasta?
Sehän riippuu sinun suhtautumisestasi alkoholiin. JOs et itse voi elää ilman alkoa, mies on sinulle väärä, mutta itse en näe ongelmaa säännössä "minun kotonani kukaan ei ole humalassa" -enkä ole edes absolutisti, join minä viimevuonnakin 2 lasia viiniä![]()
Eipä siinä absoilussa olekkaan vikaa, lähinnä se moralisointi on aikasta typerää. Ikäänkuin olisi jotenkin pyhä ihminen kun ei alkoholia nauti.
Sellasilla ihmisillä on usein aiheeseen liittyviä traumoja -eli ovat alkoholistiperheen lapsia ja pahinta on, jos on semmoisen hyvän alkoholistioperheen lapsi, jossa se oli iso ja tarkoin varjeltu salaisuus, että jompoikumpi vanhemmista sammui joka ilta ja oli arvaamaton ja väkivaltainen ja aamulla lähti hyvinpalkattuun arvostettuun työhön.
Toi viiminen lause taas viittaa siihen, että on kuivilla oleva alkoholisti, joka ei ole toipunut täysin sairaudestaan vaan...no, odottaa muilta arvostusta ja palvontaa siksi että käyttäytyy NORMAALISTI!! Ei perkele muokaan kukaan tuu kiittämään maanantaina kun en viikonloppuna riehunu kännissä, niin miksi toipumattomat kuivat odottaa sitä??
Kannattaa kysyä suoraan syytä.
Eipä siinä absoilussa olekkaan vikaa, lähinnä se moralisointi on aikasta typerää. Ikäänkuin olisi jotenkin pyhä ihminen kun ei alkoholia nauti.
Moralisointi on joskus tietämättömyyttä ja luottamuksen puutetta. Ehkä toinen on saanut kuvan että alkoholia ei voi nauttia sivistyneesti? Tälloin uskon että toinen tottuu kohtuulliseen alkoholinkäyttöön vähittäin.
Kännien otto on taas vahingollista enkä näe moralisointia pahana. Se on melkeinpä rinnastettavissa tupakan polttoon. Sitä en kiellä ettenkö olisi nauttinut alkoholia enemmän kuin hyväksi enkä sitäkään ettei niin tapahtuisi tulevaisuudessa. Mutta en pane pahakseni moralisointia silloin.
Taidan tulostaa tämän tai ainakin tallettaa prtscn.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27556418:Mulle yhteiselo minkä tahansa fanaatikon kanssa olisi tuhoon tuomittu. Absolutisti voi olla, kunhan pitää sen omana asianaan. En mäkään tuputa päivällisellä viiniä sellaiselle, joka ei alkoholia halua käyttää. Molemminpuolinen kunnioitus täytyy olla.