Ihastuin työkaveriin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ihastuin työkaveriin mutta hän ei taida olla ihastunut muhun. Hän teki aloitteita ja tuli iholle illanvietossa ja vaikutti muutenkin siltä että kiinnostusta olisi, mutta on ottanut etäisyyttä nyt ihan selvästi. Olen melko surullinen aiheesta ja pelkään että se näkyy minusta. Koitan tsempata hulluna että vaikutan iloiselta ja normaalilta koska en todellakaan halua että kukaan huomaa.

Miten onnistun? Mitä tehdä, miten saada itsensä tuntemaan tai edes ajattelemaan et tää on hyvä näin ja kaikki on hienosti?

Mulla oli samanlainen tilanne. Ihastuin pahasti työkaveriin ja hän minuun. Yhtäkkiä hän vetäytyi täysin, laittoi ilmeisesti myös fb:ssä jonkin eston päälle ja loppujen lopuksi vaihtoi työpaikkaa.
Varmasti oli paljon fiksumpi kuin minä, koska molemmat olemme varattuja, mutta kyllä vaan vieläkin sattuu ja lujaa ja ajattelen tätä ihmistä koko ajan, vaikka tästä työpaikan vaihdosta on jo kohta puoli vuotta.

Tee tietoinen päätös, että ihastus loppuu tähän. Joo vaikeaa ja daapadaapadii... ei elämän ole helppoa tarkoitus ollakaan. Mutta hankaluuksia kerjäät, mikäli et neuvoani seuraa. Usko pois.