tyy: tuo on myös niin tavallista, meillä kummilapsen äiti suitsuttaa ja retostelee kuinka Toinen kummi antoi sitä ja tätä ja tuota (puoli maapalloa suunnilleen). sivulauseessa vähän herjaisee meidän pientä mutta sydämellä mietittyä lahjaa.
Nii mut jos sitä aikaa ei liikene ni silloin voisi muistaa edes synttärilahjalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:peesiAlkuperäinen kirjoittaja .....:no ei oo liian vähän.
ei sitä paitsi kummin tehtävä ole antaa rahaa ja lahjoja.
Jos ootte ristiin kummeja niin minä en ostaisi sen arvokkaampia lahjoja kuin nämä sun kummilasten vanhemmat. Itsellä kolme lahjottavassa iässä olevaa kummilasta ja lahjat ostan sen hetkisen rahatilanteen mukaan. Yleensä tsekkailen pitkin syksyä tarjouksia. Nyt lahjoihin meni 20-35?, joskus menee vähemmän. Synttäri lahjat n. 20 ? hintaluokkaa. Tavatessa vien joskus tuliaisia, joskus en.Alkuperäinen kirjoittaja meillä:kummilapset on saaneet aina 70-100e maksavan lahjan. Harmittaa vaan kun nämä kummilasten vanhemmat ovat paljon varakkaampia kuin me,ja silti heiltä tulee kummilapsilleen noin 2-5 e maksava tarrasetti yms=(
sulla ei taida omia lapsia sit olla kun on varaa ostaa noin kalliita lahjoja?Alkuperäinen kirjoittaja S:Kylla minun mielestani on tosi vahan, itse aina ostan n. 100 eur lahjan, mutta minulla ei olekaan kuin kaksi kummilasta.
Kyläänkö ei voi mennä pyytämättä, soittaa itse ja kysyä oletteko kotona?Alkuperäinen kirjoittaja Heips:Mullakin on vain yksi kummilapsi, jota en ole nähnyt ristiäisten jälkeen v. 2000. Laitan hänelle joka synttäripv ja joulu noin 20-30 e. Joskus vanhemmat ovat laittaneet hänen kuviaan, muuta yhteyttä eivät ole pitäneet. Heillä on 5 lasta ja asuvat toisella puolella Suomea eli harvoin käyvät meilläpäin ja toisinpäin. Eivät ole kutsuneet meitä käymään ristiäisten jälkeen, minkäs sille mahtaa.. Aika samantekevää tämmöinen kummius.
Tää on tuttua meilläkin, ja kuinka se-ja-se kävi KAIKKIEN lasten kanssa kesällä siellä-ja-siellä...Alkuperäinen kirjoittaja kauko k kojootti:tyy: tuo on myös niin tavallista, meillä kummilapsen äiti suitsuttaa ja retostelee kuinka Toinen kummi antoi sitä ja tätä ja tuota (puoli maapalloa suunnilleen). sivulauseessa vähän herjaisee meidän pientä mutta sydämellä mietittyä lahjaa.
Jos matkaa on muutama sata kilsaa, ni kyllä siitä kyläilystä on ihan hyvä sopia muutama päivä etukäteen.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Kyläänkö ei voi mennä pyytämättä, soittaa itse ja kysyä oletteko kotona?Alkuperäinen kirjoittaja Heips:Mullakin on vain yksi kummilapsi, jota en ole nähnyt ristiäisten jälkeen v. 2000. Laitan hänelle joka synttäripv ja joulu noin 20-30 e. Joskus vanhemmat ovat laittaneet hänen kuviaan, muuta yhteyttä eivät ole pitäneet. Heillä on 5 lasta ja asuvat toisella puolella Suomea eli harvoin käyvät meilläpäin ja toisinpäin. Eivät ole kutsuneet meitä käymään ristiäisten jälkeen, minkäs sille mahtaa.. Aika samantekevää tämmöinen kummius.