ihanko tosissanne luulette että SINÄ olet miehesi paras seksipartneri???

  • Viestiketjun aloittaja kevyt, kaunis ja seksikäs
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kevyt:
:LOL::LOL::LOL:

luuletko oikeesti että mies valitsisi ylipainoisen repsahtaneen mamman verkkareissa mielummin kun hyvännäköisen timmin seksipommin?
miksi ette pistä itseänne sen näköiseksi, että mies OIKEASTI haluaisi eikä vaan tyhjentäisi pussejaan helpoimmin saatavissa olevaan?
Minä en ole ylipainoinen. En repsahtanut. Mamma sentään olen.
Verkkareita käytän kotioloissa kuten kuka tahansa NAINEN. Myös timmit seksipommit viihtyvät paremmin kotiverkkareissa kuin tiukoissa nahkahousuissa joissa ei mahdu kunnolla edes istumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi yäk:
kauhea mielikuva semmonen, missä 150-kilonen keijukainen päättää yllättää miehensä sängyssä ja kampeaa ratsaille! :x pitsikorsetti kadonneena jonnekin läskimakkaroiden poimuihin...
Niin on.Psykologin kanssa jutteleminen voisi auttaa sua. :|
Joo aika paha juttu on jos pitää toisten sekstailuja väkisin ajatella ja se vieläpä yököttää. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Siis nainenko ei voi painaa kuin 50kg tai 150kg?
Ei voi. Näinollen muakaan ei ole oikiasti olemassa. :/ :xmas:
Hmm..sit miulla on hommia..lihotus/laihdutuskuuri..kumpikohan olis helpompi? :saint:
Mä en halua olla 50kg enkä 150kg, mitä hittoa mä teen?!? :eek: :/ :'(
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Siis nainenko ei voi painaa kuin 50kg tai 150kg?
Ei voi. Näinollen muakaan ei ole oikiasti olemassa. :/ :xmas:
Hmm..sit miulla on hommia..lihotus/laihdutuskuuri..kumpikohan olis helpompi? :saint:
Mä en halua olla 50kg enkä 150kg, mitä hittoa mä teen?!? :eek: :/ :'(
No ainakaan seksiä et voi harrastaa :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Siis nainenko ei voi painaa kuin 50kg tai 150kg?
Ei voi. Näinollen muakaan ei ole oikiasti olemassa. :/ :xmas:
Hmm..sit miulla on hommia..lihotus/laihdutuskuuri..kumpikohan olis helpompi? :saint:
Mä en halua olla 50kg enkä 150kg, mitä hittoa mä teen?!? :eek: :/ :'(
No ainakaan seksiä et voi harrastaa :hug:
No en tietenkään voi, kun en ole oikiasti olemassa. :/ Mä olen vain jokin bittisotku joka täällä bittiavaruudesta huutelee. :|
 
A
Siis millä logiikalla ihmisen paino vaikuttaa siihen, millainen tämä on sängyssä? :LOL:

Eipä tuo paino muuten tuonne alapään tiukkuuteen ole vaikuttanut.
Ei paljon tarvitse niitäkään lihaksia reenailla kun ei katsos ole päässyt löystymään vielä tähän ikään. Kait se päivittäinen seksi sitten riittää pitämään alapään kunnossa?

Ja juu, mä tiedän olevani pantava ja haluttava, painoa on yli 100 kiloa.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Näinkin:
Miesvaltaisella työpaikalla oleva kaverini taas kertoi miesten jutelleen, että "kun laihaa naista nai, se on kun poikaa panis".
No joo, kyllähän he varmasti tietää millaista on panna poikaa. :)
niinpä. tuo onkin semmoinen urbaanilegenda millä läskit naiset kohottavat itsetuntoaan. epätoivoisimmat jopa uskovat tuohon.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mäpäs oon kuullut huhun ettei hyvännäköinen ja timmi ole seksikäs jos on tyhmä kuin saapas..

ap.n kohilla ei varmaan oo kauhiasti tehtävissä :hug:
Itseasiassa tylsyys on kuulemma yhtä paha. Harva haluaa olla tylsän tai tyhmän kanssa. :(
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Näinkin:
Miesvaltaisella työpaikalla oleva kaverini taas kertoi miesten jutelleen, että "kun laihaa naista nai, se on kun poikaa panis".
No joo, kyllähän he varmasti tietää millaista on panna poikaa. :)
niinpä. tuo onkin semmoinen urbaanilegenda millä läskit naiset kohottavat itsetuntoaan. epätoivoisimmat jopa uskovat tuohon.
Mutta kun kaikille oikeasti löytyy se joku, joka osaa arvostaa ja jokainen voi eri elämänsä vaiheissa näyttää erilaiselta. Ei maailma siihen kaadu.
 

Yhteistyössä