ihanko tosissanne luulette että SINÄ olet miehesi paras seksipartneri???

  • Viestiketjun aloittaja kevyt, kaunis ja seksikäs
  • Ensimmäinen viesti
timmi mutsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä painan nyt viimisilläni raskaana vähemmin kun monet normaalisti ja en kyllä taatusti ole ikinä ollut ylipainoinen. Että se siitä.
mä kans painoin pahimmillani loppuraskaudesta 62kg. taitaa monella mammalla paukkua rikki noi lukemat ihan normaaoloissakin. nyt onneksi 15 kiloa kevyempi.
 
Jos sä olet
Alkuperäinen kirjoittaja kevyt:
:LOL::LOL::LOL:

luuletko oikeesti että mies valitsisi ylipainoisen repsahtaneen mamman verkkareissa mielummin kun hyvännäköisen timmin seksipommin?
miksi ette pistä itseänne sen näköiseksi, että mies OIKEASTI haluaisi eikä vaan tyhjentäisi pussejaan helpoimmin saatavissa olevaan?
kuvailemasi kaltainen nainen, ei se tarkoita että kaikki olisivat

Terveisin kevyt, kaunis ja seksikäs, toisin kuin sinä :LOL:
 
minä
Kyllä minä tiedän että mieheni oikeasti valitsisi ylipainoisen, verkkareissa viihtyvän eli minut ja OLEN vielä paras pano miehelle.

kuka on muuten määritellyt että hoikka tarkoittaa automaattisesti kaunis ja seksikäs ja ylipainoinen tarkoitta rumaa ja kuvottavaa. kai se voi olla jonkun mielipide, mutta tiedän että se EI taatusti ole minun mieheni mielipide. olisiko tässä yksi niistä syistä miksi hän on minun mieheni.
 
Ai onko
Alkuperäinen kirjoittaja timmi mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä painan nyt viimisilläni raskaana vähemmin kun monet normaalisti ja en kyllä taatusti ole ikinä ollut ylipainoinen. Että se siitä.
mä kans painoin pahimmillani loppuraskaudesta 62kg. taitaa monella mammalla paukkua rikki noi lukemat ihan normaaoloissakin. nyt onneksi 15 kiloa kevyempi.
susta toi 62kg "kauheen paljon" :O
Mietippäs mitä suustas päästäs.
Just sun kaltasten idioottejan takia nuorien syömishäiriöt yleistyy vaan
 
Peesaan
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Minä alan olla jo liian vanha tämmöseen teini hömppään.. En jaksa edes moiseen hölmöön kysymykseen alkaa edes perustelemaan. Joko ap on ihan teinipentu tai sitten vähän yksinkertainen ja lapsellinen.
Peesaan Tipua
 
vieras
No mä olen kevyt ja kaunis, kroppa huipputimmi ja perkeleen hyvännäköinen. Mutta sängyssä täysi lahna. Veikkaan, että mieheni ottaisi innokkaan ylipainoisen naisen sänkyynsä ennemmin kun mut ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
P.S. Kenellä on verkkarit kun pannaan? :eek:
Niin luulisi niitten "vähän" olevan tiellä. :snotty: :whistle:
Toisaalta, kunnon kulahtaneen kotimamman varustukseen kuulunee nimenomaan haaroista revenneet verkkarit... :snotty:
Ai niinpä tietysti. Kuinka mä saatoin unohtaa tuollaisen itsestään selvyyden.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
P.S. Kenellä on verkkarit kun pannaan? :eek:
Niin luulisi niitten "vähän" olevan tiellä. :snotty: :whistle:
Toisaalta, kunnon kulahtaneen kotimamman varustukseen kuulunee nimenomaan haaroista revenneet verkkarit... :snotty:
hys hys, äläpäs kerro kaikille niiden kulahtaneiden verskojen panettavaa ominaisuutta... kohta kaikki kulkevat kaduillakin kulahtaneissa verkkareissa :)
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja kevyt:
:LOL::LOL::LOL:

luuletko oikeesti että mies valitsisi ylipainoisen repsahtaneen mamman verkkareissa mielummin kun hyvännäköisen timmin seksipommin?
miksi ette pistä itseänne sen näköiseksi, että mies OIKEASTI haluaisi eikä vaan tyhjentäisi pussejaan helpoimmin saatavissa olevaan?
Onneks mun mieskin on ylipainoinen repsahtanut äijä verkkareissa, jota sä et edes huolisi..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
ihan vaan sivukommenttina, että se paino ei välttämättä sanele sitä panotaitoa... Eikä kyllä verkkaritkaan :LOL: :LOL:

Miten niin ei välttämättä?

Eihän paino kerro yhtään mitään. :D
Juuri näin!!
se kertoo sen, että muija ei jaksa treenata ja liikkua, eli lantiopohjalihakset on täysin ruokottomassa kunnossa. ja alapää löyhkää aina, koska pienetkin ponnistukset pistää hikoilemaan. lihavat haisevat todellakin hielle, ja usein! :x
 

Yhteistyössä