V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tekee vain ruuan ja muuten lapset leikkii joko yksin tai keskenään koko päivän?En tarkoita, että äidin pitäisi leikkiä lasten kanssa, mutta esim. ulkoilla, pelata, askarrella, lukea, leipoa, tehdä kotitöitä jne. jne.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nikki "as". Nuohan oli vaan esimerkkejä! Pointti oli, että pitäisi viettää aikaa lasten kanssa. Miksi tehdä lapsia tai olla kotiäitinä, jos tietokone on lapsia tärkeämpi eikä lasten kanssa halua tehdä mitään? Turha sitä on puolustella. Se on heitteillejättöä.
Alkuperäinen kirjoittaja as:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nikki "as". Nuohan oli vaan esimerkkejä! Pointti oli, että pitäisi viettää aikaa lasten kanssa. Miksi tehdä lapsia tai olla kotiäitinä, jos tietokone on lapsia tärkeämpi eikä lasten kanssa halua tehdä mitään? Turha sitä on puolustella. Se on heitteillejättöä.
No kai mä vaan yksinkertaisesti kieltäydyn uskomasta et vaikka henkilö on paljon netissä, et ei olisi MISSÄÄN vaiheessa lastensa kanssa. Ainakaan mun lapset ei ole koskaan kaivannut sitä et olen koko ajan heissä kiinni. Eli, vaikka olenkin kotona, suurin osa ajasta menee ihan muissa puuhissa kun lasten kanssa olemiseen (ja ei, en ole 24/7 netissä ). Kyllä niitä lapsia voi rakastaa ja niistä voi pitää hyvääkin huolta olematta kuitenkaan niissä kiinni 24/7. En mä näe mikä ongelma tuossa on jos lapset on ruokittu, kuivissa ja puhtaissa vaatteissa/vaipoissa, koti on siisti ja jossain vaiheessa lasten kanssa on vietty edes hetki (olkoon et vain puoli tuntia ulkona tai se yksi satu luettu tms). Se on kaukana heitteillejätöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tekee vain ruuan ja muuten lapset leikkii joko yksin tai keskenään koko päivän?En tarkoita, että äidin pitäisi leikkiä lasten kanssa, mutta esim. ulkoilla, pelata, askarrella, lukea, leipoa, tehdä kotitöitä jne. jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja as:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nikki "as". Nuohan oli vaan esimerkkejä! Pointti oli, että pitäisi viettää aikaa lasten kanssa. Miksi tehdä lapsia tai olla kotiäitinä, jos tietokone on lapsia tärkeämpi eikä lasten kanssa halua tehdä mitään? Turha sitä on puolustella. Se on heitteillejättöä.
No kai mä vaan yksinkertaisesti kieltäydyn uskomasta et vaikka henkilö on paljon netissä, et ei olisi MISSÄÄN vaiheessa lastensa kanssa. Ainakaan mun lapset ei ole koskaan kaivannut sitä et olen koko ajan heissä kiinni. Eli, vaikka olenkin kotona, suurin osa ajasta menee ihan muissa puuhissa kun lasten kanssa olemiseen (ja ei, en ole 24/7 netissä ). Kyllä niitä lapsia voi rakastaa ja niistä voi pitää hyvääkin huolta olematta kuitenkaan niissä kiinni 24/7. En mä näe mikä ongelma tuossa on jos lapset on ruokittu, kuivissa ja puhtaissa vaatteissa/vaipoissa, koti on siisti ja jossain vaiheessa lasten kanssa on vietty edes hetki (olkoon et vain puoli tuntia ulkona tai se yksi satu luettu tms). Se on kaukana heitteillejätöstä.
Miten lapsensa oppii tuntemaan, jos viettää vain puoli tuntia heidän kanssaan päivän aikana?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voihan sitä vaikka imettää samalla kun on netissä, eli olla lapsen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja joku:minä myös tykkäsin nukuttaa lasta päikkäreille syliin sillon kun oli vain yksi lapsi. esikoinen nukkui sylissä 3 tunnin päikkärit, ja jos mies oli töissä ja kotoityöt tehty, halusin vain pitää vauvaa sylissä. samalla olin netissä
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja as:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nikki "as". Nuohan oli vaan esimerkkejä! Pointti oli, että pitäisi viettää aikaa lasten kanssa. Miksi tehdä lapsia tai olla kotiäitinä, jos tietokone on lapsia tärkeämpi eikä lasten kanssa halua tehdä mitään? Turha sitä on puolustella. Se on heitteillejättöä.
Miten lapsensa oppii tuntemaan, jos viettää vain puoli tuntia heidän kanssaan päivän aikana?
no en tiedä. Oma äiti oli kanssani varmaan muutaman kerran lapsuuden aikana. Että revi siitä. silti tuki jos oli hätä minulla tai meni huonosti. mutta kertaakaan ei leikkinyt tai pelannut kanssani. meitä oli monta. hän työssäkäyvä yh. kiitettävä oppilas olin vaikka äiti ei leikkinyt eikä viettänyt pelkäsäätn minun kanssa henk.koht. aikaa kuin pari kertaa lapsuuden aikana. siis kerran pääsin kaksin äidin kanssa reissuun. siinä kaikki. koskaa ei leikkinyt eikä pelannut. sen sijaan mieillä oli aina puhdas koti, aina itse tehtyä ruokaa, ja paljon. aina rahaa säästössä ja jokaiselle säästi opiskelua varten piennistä tuloista.
nykyajan hölynpölyä sellainen että koko ajan pitää lasten kanssa touhuta tai on huono äiti. tai jos ei touhua, lapset riehuvat ja hakevat huomiota. ennen oli kuri.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä ihmettä kotiäiti tekee, jos ei vietä lasten kanssa aikaa, pidä heitä sylissä, juttele heille?? Tekee koko päivän ruokaa, siivoaa, on netissä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta sekään ei ole normaalia eikä suotavaa, että lapseton ihminen on koko päivän netissä.
Alkuperäinen kirjoittaja te:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta sekään ei ole normaalia eikä suotavaa, että lapseton ihminen on koko päivän netissä.
Musta sekään ei oo normaalia, että töissä käyvä äiti on kaiken vapaa-aikansa netissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä ihmettä kotiäiti tekee, jos ei vietä lasten kanssa aikaa, pidä heitä sylissä, juttele heille?? Tekee koko päivän ruokaa, siivoaa, on netissä?
Tuon "viettää lasten kanssa aikaa" varmaan käsittää ihmiset eri tavalla. Itse luen aamuisin lehden lattialla, lapset pyörivät siinä ympärillä ja leikkivät, käyvät välillä sylissä "lukemassa" mun kanssa ym.. Nyt istun netissä kun mies antaa isommille iltapalaa. Vauva tuhisee sylissä, 1-vuotias kurkkii tuolta ovelta välillä "kukkuu,,pimiää". Ja juoksee taas piiloon.onko tää ajan viettämistä lapsen kanssa vai pitääkö koko ajan olla 100-prosenttisesti keskittynyt lapsiin?
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Nettiriippuvuus on valitettavasti nykyaikaa. Tiedän joitakin ihmisiä joilla kone on jatkuvasti päällä. Kaiken ajan minkä ovat kotona pitävät mesen tai facebookin päällä. Jokaisen minuutin mikä liikenee ovat netissä. Aamusta iltaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:On paljon niitäkin pitkään kotonaolevia, jotka eivät ole siellä suuresta arvovalinnastaan ja siksi, että ovat niin loistavia hoitajia.
Mitä mieltä olet aiheesta? Onko tosiaan äidin tai lasten kannalta hyvä asia, jos äiti viettää lähes kaikki päivät koneella?
Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:On paljon niitäkin pitkään kotonaolevia, jotka eivät ole siellä suuresta arvovalinnastaan ja siksi, että ovat niin loistavia hoitajia.
Mitä mieltä olet aiheesta? Onko tosiaan äidin tai lasten kannalta hyvä asia, jos äiti viettää lähes kaikki päivät koneella?
Ei.