Ihania nää viikonloput: mahtava auringon paiste, kevätkin tulee! Fiilis on niin hyvä! :)

Just vasta aamukahville keräilin itseni kun yön olin töissä ja kohta lähden töihin takas. Mutta ihana fiilis, ei oo mukavampaa kuin auringon paiste ja viikonloppu hyvässä työseurassa. :heart: Tätä osaa nyt niin arvostaa kotivuoden jälkeen näin kun harvakseltaan tekee. :flower:
 
No joo, aurinko paistaa mahtavasti. Pakanen on myös mahtava ja mahtava tuuli tekee siitä vieläkin mahtavamman. Illaksi olisi sitten luvassa mahtava lumimyrsky. Mutta kyllähän tuo auringonpaiste antaa kieltämättä aika mahtavat kevtäfiilikset. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
No joo, aurinko paistaa mahtavasti. Pakanen on myös mahtava ja mahtava tuuli tekee siitä vieläkin mahtavamman. Illaksi olisi sitten luvassa mahtava lumimyrsky. Mutta kyllähän tuo auringonpaiste antaa kieltämättä aika mahtavat kevtäfiilikset. :D
Joo: mua ehkä hivenen jännittää toi siirtymä päivätöistä toisiin töihin yöksi, jos on kauhee myräkkä päällä. Mutta muuten periaatteessa ei myräkkäkään haittaa, oon sisätöissä kuitenkin aamu kahteen ja saan kyydin kotiin sen jälkeen. Ett ihan mitä vaan, mun olo on silti ihqu! :D
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:
Siellä tuulee niin, että tukka lähtee päästä ja pakkasta on 25... TOSI KEVÄT :D
meillà luvassa plus 13, làllàlàà :)
toivottavasti teillàkin pian làmpenee, suomen talvi on ihana, mut liian pitkà
 

Yhteistyössä